  • 1. Data: 2014-04-23 23:12:17
    Temat: Yanosik i fotoradary w Gdyni
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    Witam,

    Od pewnego czasu Yanosik podczas jazdy w Gdyni ostrzega mnie o
    fotoradarach na światłach - np. na skrzyżowaniu Zwycięstwa i
    Wielkopolskiej. Rzeczywiście, patrząc na to co jest zamocowane u góry na
    wysięgnikach/rurach trzymających światła widać tam zamocowane kamery z
    jakimiś dopalaczami, które kojarzą się z dodatkowym fleszem lub
    doświetleniem.

    Czy ktoś wie, co to za cudo i czy rzeczywiście można w takich miejscach
    zaliczyć mandat za prędkość?

    Czy może to tylko służy do inwigilacji "obatela" - oczywiście dla jego
    dobra....

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2014-04-23 23:44:28
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    Hello, Jan Komosa.
    On 23.04.2014 23:12 you wrote:

    > Czy ktoś wie, co to za cudo i czy rzeczywiście można w takich
    > miejscach zaliczyć mandat za prędkość?
    Na razie Tristar chyba jeszcze nie działa, ale docelowo mają być mandaty
    za wszystko z pasami i pomiarem odcinkowym włącznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-04-24 00:26:40
    Temat: Re: Yanosik i fotoradary w Gdyni
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.04.2014 23:12, Jan Komosa pisze:
> [...]
    > wysięgnikach/rurach trzymających światła widać tam zamocowane kamery z
    > jakimiś dopalaczami, które kojarzą się z dodatkowym fleszem lub

    W Kole ostrzega na skrzyżowaniu, gdzie nie ma nic.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-04-24 20:57:47
    Od: K <...@...c>

> [...]
    > zaliczyć mandat za prędkość?
    >
    > Czy może to tylko służy do inwigilacji "obatela" - oczywiście dla jego

    moim zdaniem jest przygotowane pod przejezdzajacych na czerwonym. na
    razie jeszcze nie dziala, bo nie skrocili pomaranczowego do pol sekundy,
    jak w wejherowie ;) zauwaz ze oprocz kamer sa tez lampy ledowe.
    http://mtk.pl/artykul/wiadomosci/uwaga-tvn-w-wejhero
    wie-na-zywo
    http://mtk.pl/artykul/moto-gwe/prezydent-wejherowa-a
    peluje-do-gddkia-w-sprawie-sygnalizacji-swietlnej
    http://mtk.pl/artykul/wiadomosci/um-wejherowo-tlumac
    zy-sie-z-instalacji-kamer-na-ul-orzeszkowej-gdanskie

    takie same instalacje sa tez kolo klifu i na krzyzowce ze stryjska.

  • 5. Data: 2015-03-11 19:38:31
    Od: s...@g...com

    Jesteśmy dystrybutorem Yanosika. Zapraszamy do zakupów, możliwy odbiór osobisty w
    Gdyni.
    http://radkom.pl/
    http://radkom.pl/index.php/sklep/produkty/yanosik

  • 6. Data: 2015-03-11 23:16:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    > Jesteśmy dystrybutorem Yanosika.

    serdecznie współczuję. Tak kiepsko idzie, żę spamujecie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?