  • 1. Data: 2019-07-16 14:51:11
    Temat: Yellow box
    Od: p...@g...com

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2499792
    4,yellow-box-sprawdzone-londynskie-rozwiazanie-wkrac
    za-na.html

  • 2. Data: 2019-07-16 21:15:28
    Temat: Re: Yellow box
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-16 o 14:51, p...@g...com pisze:
    > http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2499792
    4,yellow-box-sprawdzone-londynskie-rozwiazanie-wkrac
    za-na.html

    Trzeba dostosowywać prawo do poziomu durni, na dodatek nadpobudliwych.
    Tylko czy żółty kolor jest właściwy?

  • 3. Data: 2019-07-16 22:57:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie idzie o kolor. W Londku maszyna robi tym co stoja na srodku skrzyzowania
    fotki. Te fotki sa jakos specjalnie platne. U nas zrobia dwa punkty i dwiescie
    zlotych to nawet jak oznaczenia nie bedzie to ci z adhd wezma na wstrzymanie. Ze
    skynetem zartow nie ma.

  • 4. Data: 2019-07-17 08:57:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-16 o 21:15, t-1 pisze:
    4,yellow-box-sprawdzone-londynskie-rozwiazanie-wkrac
    za-na.html

    > Trzeba dostosowywać prawo do poziomu durni, na dodatek nadpobudliwych.
    > Tylko czy żółty kolor jest właściwy?

    To są specjalne pasy dla czytelników Wyborczej chyba... Ja za czytanie
    nie mam zamiaru płacić.
    T.

  • 5. Data: 2019-07-17 10:24:32
    Od: p...@g...com

[...]

    w Szczecinie nie bedzie fotek bo zestresowany suweren uciekajac przed karzaca reka
    sprawiedliwosci moze rozjechac pieszych i tym razem moze pojsc gorzej niz przy
    podobnych bzdeto-akcjach:

    https://gs24.pl/bubel-za-400-tysiecy-zlotych-maty-3d
    -w-rozsypce-zdjecia/ar/4985602

    https://www.antyradio.pl/Technologia/Mobile/Szczecin
    -wybudowal-przejscie-dla-pieszych-uzywajacych-smartf
    onow-29695

  • 6. Data: 2019-07-17 10:35:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,249979
    24,yellow-box-sprawdzone-londynskie-rozwiazanie-wkra
    cza-na.html

    A ma ktos film, jak to dziala w Londynie ?

    Bo na wielu polskich skrzyzowaniach to sobie nie wyobrazam.
    Tzn wyobrazam, ale przepustowosc spadnie dramatycznie.

    To jest zadanie dla inzynierow ruchu/ustawiaczy swiatel, zeby sie tak
    nie dzialo.

    Pojawilo sie pare lat temu we Wrocku w kolorze pomaranczowym, ale nie
    jezdze tam czesto, to mi trudno powiedziec jak dziala.

    J.

  • 7. Data: 2019-07-17 11:41:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-17 10:35, J.F. wrote:

    > Bo na wielu polskich skrzyzowaniach to sobie nie wyobrazam.
    > Tzn wyobrazam, ale przepustowosc spadnie dramatycznie.

    Co spadnie dramatycznie? Tam nikt nie ma prawa sie pakowac bez
    mozliwosci zjazdu. Przepustowosc spada wlasnie dramatycznie
    bo generuje to korki, tacy bezmyslni stojacy na srodku skutecznie
    blokuja poprzeczne ulice. Korek rozlewa sie na okolice, tam
    gdzie nie mialby prawa zaistniec przy poszanowaniu przepisow
    i innych uczestnikow ruchu. Czyli uzywaniu rozumu przez blokujacych.

    > To jest zadanie dla inzynierow ruchu/ustawiaczy swiatel, zeby sie tak
    > nie dzialo.

    Zeby ludzie nie wjezdzali na skrzyzowanie, bez mozliwosci zjechania
    z niego? Na to jest przepis w PoRD, ustawienie sygnalizacji nie
    ma nic do rzeczy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2019-07-17 12:00:04
    Od: p...@g...com

    najlepsza lokalizacja ma ksywke money box, zgarnela prawie 2,5 mln funtow w 18
    miesiecy :-)

    https://www.facebook.com/bbcbreakfast/videos/are-yel
    low-boxes-being-used-as-council-moneyboxes-as-the-ye
    llow-box-junction-tur/1443249452355855/

  • 9. Data: 2019-07-17 12:58:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2019-07-17 10:35, J.F. wrote:

> [...]
    >mozliwosci zjazdu. Przepustowosc spada wlasnie dramatycznie
    >bo generuje to korki, tacy bezmyslni stojacy na srodku skutecznie

    https://youtu.be/ruiTcFluJtQ?t=279
    W ktorym momencie ruszasz ?

    Jak poczekasz na zielonym az sie upewnisz ze jest gdzie zjechac, to
    przejada 3 samochody, a nie 10 czy 15 ...

    >Korek rozlewa sie na okolice, tam
    >gdzie nie mialby prawa zaistniec przy poszanowaniu przepisow
    >i innych uczestnikow ruchu. Czyli uzywaniu rozumu przez blokujacych.

    cos takiego ?
    https://drive.google.com/file/d/1LWq3Xh0qxJmkSfXMoeh
    sAvP8MwsYlkrV/view

    >Zeby ludzie nie wjezdzali na skrzyzowanie, bez mozliwosci zjechania
    >z niego? Na to jest przepis w PoRD, ustawienie sygnalizacji nie
    >ma nic do rzeczy.

    Zeby bylo miejsce jak im sie zapali zielone ...

    J.

  • 10. Data: 2019-07-17 13:41:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-17 12:58, J.F. wrote:

    > https://youtu.be/ruiTcFluJtQ?t=279
    > W ktorym momencie ruszasz ?

    Musisz doprecyzowac zagadke, bo nie widze w niej niczego konkretnego.
    Natomiast co do zasady ruszam tak, ze jesli znam skrzyzowanie i wyczuwam
    jego fazy ruchu i sytuacje na nim, to co najwyzej zaczynam wjazd na nie
    na poczatku zielonego, wiedzac ze bedacy na nim zdaza w tym czasie
    ruszyc dalej i bedzie dla mnie miejsce.

    Jesli jest ostry kociol, albo nie znam miejsca, to stoje przed wjazdem
    na skrzyzowanie w takim punkcie ktory nie przecina sie z innymi
    kierunkami jazdy i czekam do kolejnej zmiany swiatel. Nie pakuje sie
    w ryzyko staniecia na srodku jak totalna sierota na ktora ruszajacy
    z poprzecznego ruchu beda sie wsciekac.

    W ogole to zadajesz pytania i zagadki jakbys zrobil dopiero PJ,
    a chyba tak nie jest?

    > cos takiego ?
    > https://drive.google.com/file/d/1LWq3Xh0qxJmkSfXMoeh
    sAvP8MwsYlkrV/view

    Dokladnie, o tym mowie.

    > Zeby bylo miejsce jak im sie zapali zielone ...

    Aha, i dywan rozwiniety. Jak sobie wyobrazasz inzynierie ruchu
    projektowana pod bezmozgich kierowcow? Ma miec szklana kule
    przewidujaca na nastepnym skrzyzowaniu faze ruchu dopasowana
    nie do tego co sie na nim dzieje, tylko blokujacych ruch
    skrzyzowanie wczesniej?

    Trzeba przestrzegac przepisow i myslec, a nie szukac rozwiazan
    od zadniej strony. Jedyna metoda to wlasnie egzekwowanie przepisow
    takie jak w Londynie. Obecny stan jest taki, ze pelno kierujacych
    nawet nie wie o co chodzi jak ich strobia, wlacznie z komentarzami
    ktore wydaje im sie, ze ich usprawiedliwiaja. "przeciez nie mam
    gdzie zjechac". No wlasnie. Gdyby posypaly sie mandaty, polaczone
    z akcja przypominajaca o Art 25. 4. 1) to moze by sie cos zmienilo.

    --

    memento lorem ipsum