  • 1. Data: 2018-04-20 15:43:04
    Temat: Z Porsche do więzienia
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Było już?
    Jeden z szefów Porsche wylądował w areszcie w związku z oszukiwaniem na
    zatruwaniu środowiska
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Menedzer-Porsche-AG
    -w-areszcie-sledczym-w-zwiazku-z-Dieselgate-4104803.
    html

    Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

  • 2. Data: 2018-04-20 23:06:54
    Temat: Re: Z Porsche do więzienia
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-20 o 15:43, Poldek pisze:

> [...]
    -w-areszcie-sledczym-w-zwiazku-z-Dieselgate-4104803.
    html

    > Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Przeanalizuj wpływ Twojej egzystencji na środowisko. Zapewne ogrzewasz
    miejsce swojego zamieszkania, kupujesz żarcie w sklepach, pierdzisz.
    Może też warto zrobić z Ciebie nadzienie do energochłonnych sajgonek?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2018-04-21 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Przeanalizuj wpływ Twojej egzystencji na środowisko. Zapewne ogrzewasz
    > miejsce swojego zamieszkania, kupujesz żarcie w sklepach, pierdzisz.
    > Może też warto zrobić z Ciebie nadzienie do energochłonnych sajgonek?

    I pewnie wpierdziela burgery!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 4. Data: 2018-04-22 17:40:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    -w-areszcie-sledczym-w-zwiazku-z-Dieselgate-4104803.
    html
    > Diesle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    A właścicieli dizli zaorać!

    neelix

  • 5. Data: 2018-04-22 19:41:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A właścicieli dizli zaorać!

    Acha. Czyli idąc Twoim torem myślenia, jak ktoś zostanie oszukany, to
    należy go dodatkowo ukarać, dla większego dobra. Ile masz lat, 11?

    Zrób eksperyment. Wydrukuj sobie to i schowaj na 10-20 lat. Po tym
    czasie wyciągnij i przeczytaj. Będziesz zdziwiony.

    Irek.N.

  • 6. Data: 2018-04-22 20:59:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-22 19:41, Irek.N. wrote:

> [...]
    >
    > Zrób eksperyment. Wydrukuj sobie to i schowaj na 10-20 lat. Po tym
    > czasie wyciągnij i przeczytaj. Będziesz zdziwiony.

    e, koledzy pewnie juz w slusznym wieku, takim w ktorym sie zapomina ile
    to sie za mlodu przepalilo diesla w autach ktore zanieczyszczaly
    dziesiatki razy bardziej, ze o olowiowej benzynce juz nie wspomne

    a dzis kiedy sprzet juz nie ten to jeszcze przynajmniej z za klawiatury
    mozna popierdolic :)

  • 7. Data: 2018-04-23 22:45:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-22 o 20:59, m4rkiz pisze:

> [...]
    > dziesiatki razy bardziej, ze o olowiowej benzynce juz nie wspomne
    >
    > a dzis kiedy sprzet juz nie ten to jeszcze przynajmniej z za klawiatury

    Smród spalin z benzyny ołowiowej pamiętam i ten metaliczny smak, gdy się
    oddychało Warszawskim powietrzem. Wtedy nie było katalizatorów, a
    Ikarusy i Stary dymiły, jak kominy. Te czasy szczęśliwie minęły.
    Ołowiowa benzyna zniknęła ze stacji, samochody mają katalizatory (nie
    wszystkie). Ale za to liczba codziennie pracujących silników spalinowych
    wzrosła wielokrotnie. Motory nie mają katalizatorów i robią hałas ponad
    wszelkie normy. Jak byłem mały to hałas silnika spalinowego pojawiał się
    od czasu do czasu. Teraz żyjemy cały czas w hałasie silników
    spalinowych, całe życie. Nad jeziorem wyjące skutery, motorówki, w lesie
    kłady i wszędzie wjeżdżające ryczące motory.

    Właścicielom koncernów motoryzacyjnych, które tłuką miliardy na
    Kowlaskich Januszach zadłużających się, żeby kupić auto udało się wmówić
    masom, że samochód, motor, ryczący silnik to jest coś seksownego, kiedy
    w istocie to spaliny, hałas, wypadki, otyłość od siedzenia na dupie
    wcale nie są seksy.

  • 8. Data: 2018-04-23 23:20:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 22:45, Poldek pisze:

> [...]
    > masom, że samochód, motor, ryczący silnik to jest coś seksownego, kiedy
    > w istocie to spaliny, hałas, wypadki, otyłość od siedzenia na dupie

    Po jaką cholerę kupiłeś sobie nowe auto.
    Trzeba było zutylizować stare i kupić rower.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-04-24 00:54:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-23 o 23:20, RadoslawF pisze:

    > Po jaką cholerę kupiłeś sobie nowe auto.

    Interesuje cię odpowiedź, czy chciałeś tylko zabrać głos, zadając
    pytanie, a odpowiedź cię nie interesuje?

    > Trzeba było zutylizować stare

    Tak zrobię, a nawet zutylizuję nowe w tym samym dniu, gdy wszyscy inni
    Kowlascy Janusze to samo uczynią :-)

    > i kupić rower.

    Niestety mam już kilka rowerów w domu.
    Niestety motocykl też mam. Ale to już nie długo, bo szykuję go do
    utylizacji :-)

  • 10. Data: 2018-04-24 02:58:54
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > masom, że samochód, motor, ryczący silnik to jest coś seksownego, kiedy
    > w istocie to spaliny, hałas, wypadki, otyłość od siedzenia na dupie

    A Ty co im chcesz wmówić ?