  • 1. Data: 2017-06-18 19:46:17
    Temat: Z czego zrobić izolację drutu nawojowego
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    mam gołą linkę miedzianą o przekroju 90mmkw bez izolacji
    chcę ja nawinąć na trafo spawalnicze kilka zwoi
    jako dodatkowe uzwojenie wtórne
    z czego zrobić izolację ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-06-18 21:50:20
    Temat: Re: Z czego zrobić izolację drutu nawojowego
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 19:46, Szumek pisze:
    > Witam
    > mam gołą linkę miedzianą o przekroju 90mmkw bez izolacji
    > chcę ja nawinąć na trafo spawalnicze kilka zwoi
> [...]

    Moze z koszulki z włókna szklanego?

  • 3. Data: 2017-06-18 22:11:55
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > Witam
    > mam gołą linkę miedzianą o przekroju 90mmkw bez izolacji
    > chcę ja nawinąć na trafo spawalnicze kilka zwoi

    Tkanina szklana lub bawełna.

    --
    pzdr, j.r.

  • 4. Data: 2017-06-19 21:38:57
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    a gdzie to się da sensownie kupić w jakiejś taśmie ?

  • 5. Data: 2017-06-19 21:52:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Szumek pyta:

    > a gdzie to się da sensownie kupić w jakiejś taśmie ?

    Bez owijania w bawełnę powiem, że w pasmanterii.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2017-06-20 01:34:16
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 19.06.2017 o 21:38, Szumek pisze:
    > a gdzie to się da sensownie kupić w jakiejś taśmie ?

    Ale co?

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2017-06-20 19:58:15
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    > Ale co?

    tkaninę szkalną albo bawełne
    ewentualnie może jakies inne taśmy stosowane do transformatorów impulsowych
    sie nadadzą ?

  • 8. Data: 2017-06-20 21:26:07
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > kilka zwoi
    > jako dodatkowe uzwojenie wtórne

    Jeśli robisz zgrzewarkę, to niewykluczone, że 1 zwój wystarczy. Nawet 2,
    czy 3 (a to juz może być za dużo) wystarczy mechanicznie odseparować i już.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa