  • 1. Data: 2016-05-06 00:50:01
    Temat: Z sąsiedniej grupy...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Czasem ktoś tu zrzędzi jak stara panna, że młodość już nie pierwsza
    i że w ogóle... Więc z sąsiedniej grupy, na ten sam temat, choć
    w innym języku (nawet dość bliskim):

    https://www.eevblog.com/2016/04/29/eevblog-874-world
    s-oldest-electronics-hobbyist/

    Jarek

    --
    Jeszcze tylko parę wiosen
    Jeszcze parę przygód z losem

  • 2. Data: 2016-05-06 01:46:58
    Temat: Re: Z sąsiedniej grupy...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    fajny gość :)

    Mój dziadek podobno dłubał sobie radia kryształkowe... niestety nie
    poznałem go już. Szkoda.

  • 3. Data: 2016-05-06 09:20:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Friday, May 6, 2016, 12:50:01 AM, you wrote:

    > Czasem ktoś tu zrzędzi jak stara panna, że młodość już nie pierwsza
    > i że w ogóle... Więc z sąsiedniej grupy, na ten sam temat, choć
> [...]

    Dawniej z jakieś lepszej gliny lepili - nie mam szans dożyć takiego
    wieku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2016-05-06 10:46:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > fajny gość :)

    No ba! Póki tacy istnieją, to jest sens, by ten świat trwał dalej.

    > Mój dziadek podobno dłubał sobie radia kryształkowe...
    > niestety nie poznałem go już. Szkoda.

    O PT Dziadku złego słowa nie dam powiedzieć. Ale ten tu nie kryształki
    dłubie, lecz całkiem współczesną robotę odwala. Komentarz linkującego
    był taki, że gościu wprawdzie nie robi w Eagle ani w KiCadzie, ale jego
    rzeźba może być lepsza od tego, co z płytkarni.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2016-05-06 11:25:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 10:46:12 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > był taki, że gościu wprawdzie nie robi w Eagle ani w KiCadzie, ale
    jego
    > rzeźba może być lepsza od tego, co z płytkarni.

    Analog guru też robił układy-rzeźby łączone bez pcb.

    --
    Marek