  • 11. Data: 2017-12-03 09:03:59
    Temat: Re: Z teorii chaosu
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Dec 2017 18:41:59 -0800 (PST), bartekltg
    <b...@g...com> wrote:
    > bartekltg

    Bartuś, to może tak wyłożysz nam relatywistyczną elektodynamikę
    kwantową? W aspekcie algorytmów używanych do obliczeń w w/w?
    Oczywiście z dygresjami w kierunku filozofii i teologii?!

  • 12. Data: 2017-12-03 10:53:52
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, December 2, 2017 at 5:59:10 PM UTC+1, slawek wrote:
    > [...]
    > A to że coś się podoba-niepodoba to nie jest argument naukowy.

    Nie pisałem tego po to, aby się pochwalić argumentami naukowymi.
    Tutaj "nie podoba" znaczyło mniej/więcej tyle: zastanowię się nad
    argumentami naukowymi :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-12-03 17:53:10
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Dec 2017 01:53:52 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Nie pisałem tego po to, aby się pochwalić

    Gdybym ja miał pisać co mi się w fizyce nie podoba, to wyszedłby z
    tego tom niczym podręcznik Wróblewskiego i Zakrzewskiego do
    mechaniki. Nota bene, książka bez polotu, nudna jak flaki, nawet
    rysunki Kobylińskiego nie pomagają.

  • 14. Data: 2017-12-03 23:11:58
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Sunday, December 3, 2017 at 5:53:11 PM UTC+1, slawek wrote:

> [...]
    > tego tom niczym podręcznik Wróblewskiego i Zakrzewskiego do
    > mechaniki. Nota bene, książka bez polotu, nudna jak flaki, nawet

    Hmmm pewnie masz rację, co nie zmienia faktu, że z mojego 'nie podoba'
    tym razem wyszło coś pozytywnego. Mianowicie, przyszedł mi do głowy
    algorytm na rozwiązanie jednego z problemów, a Bartek utwierdził mnie, że
    taki algorytm w praktyce się stosuje. Nic nowego nie odkryłem, ale lepiej
    zrozumiałem co jest właściwym(!) problemem w dokładnych/długoterminowych
    symulacjach... a może nawet kogoś zainspirowałem do dalszych przemyśleń?