  • 1. Data: 2016-05-20 19:26:20
    Temat: [ZOT] difff
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytałem w unii europejskiej ale zostałem wyśmiany i zastraszony, że o
    takie rzeczy się nie pyta...

    to może tu spróbuję... nie mogę pojąć jakim cudem działa linuxowy
    program diff...

    jakimi cudami on się posługuje, że w potrafi w dwóch różnych plikach
    znaleźć części wspólne i różne... przecież to problem nierozwiązywalny?
    jak to działa?

    dzięki i jebać strefę!

  • 2. Data: 2016-05-20 19:43:46
    Temat: Re: [ZOT] difff
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-20 19:26, platformowe głupki wrote:
    > jak to działa?

    Iluminaci znają odpowiedź:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Diff_utility

    > jebać strefę!

    Ale jak to sobie wyobrażasz w sensie biologiczno-mechanicznym?

  • 3. Data: 2016-05-20 20:00:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, ale ja nie gustuję w angielskich dżołkach...

    normalnie jak w europie, z za krzaka i od tyłu...

  • 4. Data: 2016-05-20 21:13:03
    Od: s...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:

    > jakimi cudami on się posługuje, że w potrafi w dwóch różnych plikach
    > znaleźć części wspólne i różne... przecież to problem nierozwiązywalny?
    > jak to działa?

    Kwestia algorytmów panie:)

    Czyżby tego softu używali do sprawdzania plagiatów?

    Co do difff, do tego rozpoznawania dźwięku użyj
    differentiatora, tylko takiego rozbudowanego co łączy
    w sobie też filtr pasmowo przepustowy. Oczywiście użyj
    za przedwzmacniaczem, a przed komparatorem,
    powinno się udać, no chyba że po bandzie wtedy DSP.

    Będzie to to lepsze od klaskacza z avt.

  • 5. Data: 2016-05-20 21:15:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Panie Kolego, Panie Kolego...

  • 6. Data: 2016-05-21 08:39:14
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 20 May 2016 19:26:20 +0200, platformowe
    głupki<N...@g...pl> wrote:
    > jakimi cudami on się posługuje, że w potrafi w dwóch różnych plikach

    Zajrzyj do źródeł, to Open Source.