  • 1. Data: 2011-08-26 09:01:49
    Temat: [ZOT] onet.pl
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    skoro już dyskutujemy o czytnikach i sprawach nie na temat to ja mam
    pytanie... dlaczego w moim outlooku 50% postów na grupie jest niewidoczna?
    korzystam z onet.pl, widzę, że na niusy.onet.pl są wszystkie, a już na
    news.onet.pl połowy nie ma... 90% wątków zaczyna się od RE:... co jest do
    cholery?

  • 2. Data: 2011-08-26 09:06:10
    Temat: Re: [ZOT] onet.pl
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > niewidoczna? korzystam z onet.pl, widzę, że na niusy.onet.pl są
    > wszystkie, a już na news.onet.pl połowy nie ma... 90% wątków zaczyna się

    http://ludzie.onet.pl/kluby/toa,badziewie-onet-pl,fo
    rum.html
    K.

  • 3. Data: 2011-08-26 09:25:06
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]
    > niewidoczna? korzystam z onet.pl, widzę, że na niusy.onet.pl są
    > wszystkie, a już na news.onet.pl połowy nie ma... 90% wątków zaczyna się

    Zacznij od siebie tj wymień badziewie zwane outlookiem na coś
    działającego sprawnie np. http://www.mozilla.org/pl/thunderbird/
    Korzystam z tego i nie zaobserwowałem na newsach w onecie braków w wątkach.

    JanuszR

  • 4. Data: 2011-08-26 13:45:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 26 Aug 2011 11:01:49 +0200, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >korzystam z onet.pl, widzę, że na niusy.onet.pl są wszystkie, a już na
    >news.onet.pl połowy nie ma... 90% wątków zaczyna się od RE:... co jest do
    Onet to dno i bąbelki, zobacz n.p. gazetę.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2011-08-26 13:58:29
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Grzegorz Krukowski denied rebel lies:

    > Onet to dno i bąbelki, zobacz n.p. gazetę.

    Ja używam news.onet.pl i nie zauważyłem, żebym tracił jakieś posty.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Gods blesses MetallicA
    (::) (::)|

  • 6. Data: 2011-08-26 14:03:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Krukowski napisał:

    > Onet to dno i bąbelki, zobacz n.p. gazetę.

    Jakiś tydzień temu serwer gazety oderwał się na kilkadziesiąt godzin od
    rzeczywistości i pokazywał tylko własną wizję Usenetu.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2011-08-26 14:33:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Friday, August 26, 2011, 4:03:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Jakiś tydzień temu serwer gazety oderwał się na kilkadziesiąt godzin od
    > rzeczywistości i pokazywał tylko własną wizję Usenetu.

    Ale nadrobił i nawet dosłał brakujące posty...

    Problem w tym, że nie bardzo jest gdzie się z newsami "przytulić".
    Przez lata korzystałem z home.net.pl ale stwierdziłem, że nie będę
    więcej płacił za to, żeby przy każdej awarii tłumaczyć bździągwie
    przyjmujacej zgłoszenie, że to nie ma nic wspólnego z ciasteczkami,
    przeglądarką i że na pewno mają coś takiego jak serwer news i nie
    chodzi tu o najnowsze wiadomości, których mam szukać na wp.pl.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-08-26 15:14:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 26 Aug 2011 16:33:59 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    >przeglądarką i że na pewno mają coś takiego jak serwer news i nie
    >chodzi tu o najnowsze wiadomości, których mam szukać na wp.pl.

    Odpowiedź jest dość prosta - korzystać z programu który umożliwia
    pobieranie newsów z wielu serwerów. Odkąd Agent nabawił się tej
    umiejętności to neostrada, gazeta i home są razem niezawodne.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2011-08-26 15:23:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Friday, August 26, 2011, 5:14:25 PM, you wrote:

    > Odpowiedź jest dość prosta - korzystać z programu który umożliwia
    > pobieranie newsów z wielu serwerów. Odkąd Agent nabawił się tej
    > umiejętności to neostrada, gazeta i home są razem niezawodne.

    Tak przywykłem do TheBat! + MyGate, że nie mam ochoty tego zmieniać.
    Poza tym - na samą myśl o przepisywaniu filtrów słabo mi się robi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-08-26 15:26:59
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 26 Aug 2011 17:23:10 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Tak przywykłem do TheBat! + MyGate, że nie mam ochoty tego zmieniać.
    >Poza tym - na samą myśl o przepisywaniu filtrów słabo mi się robi.
    Taaaak, Nietoperek uzależnia. Dość często jako lekarstwo jest polecany
    Hamster - w nim scalisz wiadomości z wielu serwerów i wystawisz je dla
    Nietoperka.
    --
    Grzegorz Krukowski