    From: l...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: ZX6R problemiki gaźniki
    Date: Fri, 13 Feb 2009 10:05:12 -0800 (PST)

    Witam potrzebuję informacji jak powinny być ustawione śruby mieszanki
    paliwowej ( np: ile obrotów powinny być odkręcone) przy kawie zx6r
    (z600gg ) 98ps rok 98'. Mam serwisówkę od modelu 600j ale tam też nie
    mogę tego znaleźć bo u mnie kiepsko z angielszczyzną. A tak w ogóle to
    może zacznę od początku, mam ten motocykl od jakiegoś czasu zawsze
    kiedy był zimny słabo się wkręcał tzn. trzeba było jechać długo na
    ssaniu aż temp. skoczy na 3 kreski, a po rozgrzaniu maksymalnie
    rozpędzał się do 240 km/h. Ta prędkość jednak ostatnim czasem zaczęła
    maleć dziwnie się zachowywał ale o tym pisałem w innym poście, obecnie
    maksymalnie mogę pojechać 230 a po odkręceniu manetki do końca na 6
    biegu prędkość spada. Pomyślałem więc że należy zajrzeć do układu
    paliwowego i tak zrobiłem otóż motocykl przeszedł czyszczenie i
    "regulację" gaźników sprawdziłem filtr paliwa, powietrza oraz świece
    wszystko ok, oprócz prędkości i wkręcania się na obroty. Rzecz wygląda
    tak że po czyszczeniu gaźników śruby regulacji mieszanką wykręciłem o
    2,5 obrotu (tak było przed czyszczeniem) i tu zero poprawy jest
    identycznie jak przed czyszczeniem natomiast dzisiaj ( a dzisiaj pada
    śnieg :( ) przekręciłem śruby o 4 obroty i wydaje mi się że jest
    lepiej ale nie mogę tego sprawdzić ze względu na pogodę ale na zimnym
    silniku jakby się poprawiło. Proszę o podpowiedź może miał ktoś
    podobne objawy czy regulacja mieszanką może pomóc ?