  • 1. Data: 2009-09-01 18:10:10
    Temat: Za 3 dni odbieram Road King Classic :-)
    Od: "stan" <k...@p...onet.pl>

    witam
    może ktoś ma taki motor i podzieli się uwagami ?. Mam tutaj na mysli nowy
    motocykl z salonu rocznik 2009.

    stanisław

  • 2. Data: 2009-09-01 18:25:18
    Temat: Re: Za 3 dni odbieram Road King Classic :-)
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "stan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > może ktoś ma taki motor i podzieli się uwagami ?. Mam tutaj na mysli nowy
    > motocykl z salonu rocznik 2009.

    Nie mam takiego motoru ale mam uwage - trzeba go dotrzec:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-09-01 18:45:33
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Karambol pisze:

    > Nie mam takiego motoru ale mam uwage - trzeba go dotrzec:)

    I żeby nie przyszło Ci do głowy zastosowanie się do uwag naszych
    wszechwiedzących ekspertów wypowiadających się na forach. (czyli opinia
    "docieranie przez 50km na max obrotach")

  • 4. Data: 2009-09-01 21:55:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" napisał w wiadomości

    > I żeby nie przyszło Ci do głowy zastosowanie się do uwag naszych
    > wszechwiedzących ekspertów wypowiadających się na forach. (czyli
    > opinia "docieranie przez 50km na max obrotach")

    Jaka jest więc Twoja uwaga o docieraniu, o Wszechwiedzący Ekspercie?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2009-09-02 04:34:52
    Od: "stan" <k...@p...onet.pl>

    witam

    Harley King Road Classic , to dzieło samo w sobie a docieranie , to wielka
    przyjemność . Przez ostatni rok docierałem nową Hondę Shadov jest , to
    świetny motor na naukę i przypomnienie sobie obcowania z motorami , co miało
    miejsce w moim przypadku . Oczywiście podziele się pierwszymi wrażeniami bo
    zamierzam wyskoczyć gdzieś dalej :-)
    pozdrawiam :-)

    stan

  • 6. Data: 2009-09-02 05:59:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Oczywiście podziele się pierwszymi wrażeniami bo zamierzam wyskoczyć
    > gdzieś dalej :-)

    Gdzies dalej to trzeba bylo hondziawka wyskoczyc, zawsze to pewniejszy
    srodek transportu :)

    pozdrawiam, leszek

  • 7. Data: 2009-09-02 06:10:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    stan pisze:

    > Harley King Road Classic ,

    Nawet nazwy nie umiesz prawidlowo napisac...

    > to dzieło samo w sobie

    Dzielo ktore widziales w katalogu ?

    > a docieranie , to wielka przyjemność .

    Ale trzeba umiec.

    > Przez ostatni rok docierałem nową Hondę Shadov

    Tez nie umiesz nazwy pisac. I co ? Znudzila sie juz ?

    > Oczywiście podziele się pierwszymi wrażeniami bo zamierzam wyskoczyć gdzieś dalej
    :-)

    Wow. Napisz koniecznie ! Bede gryzl pazury z niecierpliwosci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-09-02 07:22:01
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    > witam
    >
    > Harley King Road Classic , to dzieło samo w sobie a docieranie , to wielka
    > przyjemność . Przez ostatni rok docierałem nową Hondę Shadov
    / ciach/
    znaczy sie hondy trzeba docierac przez kilkanascie kilka-kilkanascie tysiecy
    kilometrów?
    to ja dziekuje
    huck
    AME Y5/2

  • 9. Data: 2009-09-02 07:55:42
    Od: ww <s...@o...eu>

    Karambol pisze:

    > Nie mam takiego motoru ale mam uwage - trzeba go dotrzec:)

    Ważniejsze od docierania jest oblanie, bez tego długo nie pojeździsz.
    W.W.

  • 10. Data: 2009-09-02 08:54:24
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "huck" napisał w wiadomości

    > AME Y5/2

    Ja wiem, że to jest długi przód, ale jak mogę wygooglać konkretnie
    który?
    Możesz podpowiedzieć?

    --
    Jasio