  • 1. Data: 2018-12-08 17:15:26
    Temat: Zabezpieczenie kół VW problem
    Od: Bok <a...@g...com>

    W zakupionym samochodzie VW koła sa zabezpieczone śrubą.

    Gdzie w PL kupić taką nasadkę:

    https://www.ebay.pl/itm/Genuine-VW-Locking-Wheel-Bol
    t-Nut-Key-527-G/263066133625?hash=item3d3ff6a479:g:C
    G8AAOSw6oBXEjJy:rk:45:pf:0

    czy tylko serwis VW? wyguglowałem ze to ma byc nasadka 527 G

    a moze nie bawić się i wydobyć te śruby inną metoda?

  • 2. Data: 2018-12-08 23:09:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ma swoja nazwe to da sie to kupic. A jak sie nie da to odcisk w plastelinie i na
    jego podstawie grawer zrobi nasadke.

  • 3. Data: 2018-12-09 12:05:36
    Temat: Re: Zabezpieczenie kół VW problem
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 08-12-2018 o 17:15, Bok pisze:
> [...]
    >

    > czy tylko serwis VW? wyguglowałem ze to ma byc nasadka 527 G
    >
    > a moze nie bawić się i wydobyć te śruby inną metoda?

    Lepszy wulkanizator powinien sobie poradzić z odkręceniem nietypowych śrub.

    yabba

  • 4. Data: 2018-12-09 13:26:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 grudnia 2018 23:09:21 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak ma swoja nazwe to da sie to kupic. A jak sie nie da to odcisk w plastelinie i
    na jego podstawie grawer zrobi nasadke.

    Nawet dał linka do miejsca gdzie to mozna kupić więc nie wiem z czym problem

  • 5. Data: 2018-12-10 01:27:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    yabba <g...@g...com> wrote:

    t-Nut-Key-527-G/263066133625?hash=item3d3ff6a479:g:C
    G8AAOSw6oBXEjJy:rk:45:pf:0

    > Lepszy wulkanizator powinien sobie poradzić z odkręceniem nietypowych śrub.

    Otoz to.