  • 1. Data: 2016-12-03 16:45:10
    Temat: Zaciąganie włascicela numeru z sieci
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W internecie google posiada mnostwo informacji na temat firm i ich numerów
    telefonów.
    Czy jest program, ktory w momencie kiedy dzwoni do mnie ktos kogo nie mam w
    ksiazce dociągnie te informacje i pokaze:
    Dzwoni osoba z poza listy.
    Najprawdopodobniej jest to i tu np. nazwa sklepu, banku, serwisu
    samochodowego czy cokolwiek innego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 2. Data: 2016-12-03 19:51:47
    Temat: Re: Zaciąganie włascicela numeru z sieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 15:45:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > ksiazce dociągnie te informacje i pokaze:
    > Dzwoni osoba z poza listy.
    > Najprawdopodobniej jest to i tu np. nazwa sklepu, banku, serwisu

    Takie informacje to w facebooku lub google+, bo samo google
    to malo uzyteczne - albo nie znajdzie, albo znajdzie z jakiejs strony,
    ktora nic nie powie, np www.nieznany-numer.pl/Numer/895500124

    Ale ... ktos tu sie zalil, ze mu telefon z Androidem sam to robil -
    zdjecie nawet pokazal :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-12-03 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski e...@g...com ...

    > Odebrać telefon

    I co? Krowa czy maczka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 4. Data: 2016-12-04 09:43:05
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Budzik
    naskrobał(a):

    Gwoli ostrzeżeń, zostawię to tylko:
    http://tiny.pl/gc6qj
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

  • 5. Data: 2016-12-04 09:45:05
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-03 o 16:45, Budzik pisze:
> [...]
    > ksiazce dociągnie te informacje i pokaze:
    > Dzwoni osoba z poza listy.
    > Najprawdopodobniej jest to i tu np. nazwa sklepu, banku, serwisu

    W moim telefonie jest namiastka takiej funkcji. Ostatnio robiłem w
    słuchawce porządki, no i w przeglądaniu 'spisu połączeń" przy
    nieodebranych połączeniach spoza książki telefonicznej jest informacja
    z jakiego województwa ktoś dzwonił. Czy jest do tego jakiś program, -
    nie wiem. Ja nic takiego nie instalowałem.

  • 6. Data: 2016-12-04 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

> [...]
    > z jakiego województwa ktoś dzwonił. Czy jest do tego jakiś program, -
    > nie wiem. Ja nic takiego nie instalowałem.

    Województwo powiadasz... To rzeczywiście namiastka. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 7. Data: 2016-12-04 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ...:::WISKOLER:::... j...@b...rh ...

    > Gwoli ostrzeżeń, zostawię to tylko:
    > http://tiny.pl/gc6qj

    Nieźle.
    Ale Ty piszesz o osobach prywatnych.
    A mnie bardziej chodzi o firmy czyli o tem numery ktore i tak pokazują się
    jak np, wyszukam w google firme.
    Tam jest podany numer, moge kliknac zadzwon.
    Pytanie tylko jak to zrobic, zeby numer sam sie rozpoznawał jak ktos dzwoni
    do mnie.

    BTW własnie zaczałem się bawic telenem Xiaomi z nakładką miui - on mnie
    zapytał czy chce być informowany o numerach niebezpiecznych. Powiedziałem,
    ze tak, na razie nie miałem jeszcze przypadku zeby ktos do mnie dzwonił i
    zebym otrzymał info ze to jakis sprzedawca / akwizytor czy coś podobnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 8. Data: 2016-12-04 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ...:::WISKOLER:::... j...@b...rh ...

    > Gwoli ostrzeżeń, zostawię to tylko:
    > http://tiny.pl/gc6qj

    Tak się jeszcze zastanawiam - czy w androidzie mozna podac drugie konto
    google, takie "lewe" i do takich usług wskazywać własnie tamto konto an ie
    swoje główne z wszystkimi kontaktami?
    Da sie to technicznie wyklikac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 9. Data: 2016-12-04 17:22:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ...:::WISKOLER:::..." 1w74sxdvbqo4f$.1r366u5ih76xt$....@4...net

    > Gwoli ostrzeżeń, zostawię to tylko:
    > http://tiny.pl/gc6qj

    Mnie rozpoznało raczej źle -- Plus w Polsce.
    Numer (665 363835=Mój Eneuel) startował w Plusie, skąd
    przeszedł do Ery -- która przemianowała się w T-Mobile,
    aby dotrzeć stamtąd do mBanku, po czym odejść do Play, aż
    spocząć/osiąść w Virgin Mobile...

  • 10. Data: 2016-12-04 19:09:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > google, takie "lewe" i do takich usług wskazywać własnie tamto konto an ie

    można. dodajesz drugie, albo i następne konta, a przy zapisywaniu
    numerów system pyta do którego konta zapisać

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?