  • 1. Data: 2018-11-13 16:56:11
    Temat: Zagłuszarki Chrzanowskiego
    Od: Marek <f...@f...com>

    Prezes KNF posiada podobno zagłuszarki które potrafią "zagłuszyć"
    dzialanie urządzeń nie-rf? Czarnecki wybrał się na spotkanie z 3
    urządzeniami. Jeden dyktafon cyfrowy, długopis z ukrata kamerą oraz
    klasyczny dyktafon analogowy. Gdy przewodniczący KNF na spotkaniu
    włączył zagłuszarki dyktafon cyfrowy oraz kamera zawiodły (szczegółów
    awari nie podano), jedynie zadziałał dyktafon analogowy.
    "Zagłuszarki" z reguły zagłuszają pasmo RF uniemożliwiając
    komunikację radiową, natomiast jak działają te psujące działanie
    urządzeń nieradiowych??
    Tzn. teoretycznie wybrażam sobie ale co na to osoby z wszczepionym
    rozrusznikiem/defibrylatorem w pobliżu? :)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-11-13 18:52:37
    Temat: Re: Zagłuszarki Chrzanowskiego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >Prezes KNF posiada podobno zagłuszarki które potrafią "zagłuszyć"
    >dzialanie urządzeń nie-rf? Czarnecki wybrał się na spotkanie z 3

    Skadindad omawiaja tam duze pieniadze, ktore dobrze aby nie zostaly
    podsluchane, wiec zagluszarki sa sensowne ... w paru miejscach
    przynajmniej.

> [...]
    >włączył zagłuszarki dyktafon cyfrowy oraz kamera zawiodły (szczegółów
    >awari nie podano), jedynie zadziałał dyktafon analogowy.

    Jesli to prawda, to chyba zaklocali na ultra lub infradzwiekach i
    cyfrowka byla za dobra.

    Bo zaklocic cyfrowke ... troche mocy trzeba ...

> [...]
    > urządzeń nieradiowych??
    > Tzn. teoretycznie wybrażam sobie ale co na to osoby z wszczepionym
    > rozrusznikiem/defibrylatorem w pobliżu? :)

    Otoz to.
    Albo pompą insulinową, czy nawet zwyklą komórka ...

    J.

  • 3. Data: 2018-11-13 18:54:14
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 13 listopada 2018 16:56:15 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > urządzeń nieradiowych??
    > Tzn. teoretycznie wybrażam sobie ale co na to osoby z wszczepionym
    > rozrusznikiem/defibrylatorem w pobliżu? :)

    Aż tak bardzo polem EM nie sieja skoro jeden zadziałał.
    Drugi czy trzeci być może nie był włączony.
    Żeby zakłócić nie RF, trza solidnie siać, aż tyle siać nie mogą
    bo im pizdną własne urządzenia.

    Problem z tymi małymi badziewiami bez LCD jest taki, że nie wiadomo kiedy to to
    włączone, a kiedy nie. Samo się włącza i wyłącza od samego patrzenia
    czy noszenia w kieszeni.

  • 4. Data: 2018-11-13 18:55:26
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 13.11.2018 o 16:56, Marek pisze:
> [...]
    > Tzn. teoretycznie  wybrażam sobie ale co na to osoby z wszczepionym
    > rozrusznikiem/defibrylatorem w pobliżu? :)

    Może to tylko świadczyć o braku ekranowania i wysokiej częstotliwości
    sygnału zakłócającego (może impulsy).

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 5. Data: 2018-11-13 18:55:28
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Marek wrote on 13.11.2018 16:56:

    > "Zagłuszarki" z reguły zagłuszają pasmo RF uniemożliwiając
    > komunikację radiową, natomiast jak działają te psujące działanie
    > urządzeń nieradiowych??

    Może podobnie jak zabezpieczenie na kasetach VHS? Tzn. jakieś
    piski/szumy w górnej granicy pasma słyszalnego uniemożliwiają poprawną
    pracę układu ARW w torze audio?

  • 6. Data: 2018-11-13 19:24:50
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 13.11.2018 o 18:55, Zbych pisze:
    > Może podobnie jak zabezpieczenie na kasetach VHS? Tzn. jakieś
    > piski/szumy w górnej granicy pasma słyszalnego uniemożliwiają poprawną
    > pracę układu ARW w torze audio?

    Tylko, że na początku wątku autor podał, że dyktafon analogowy działał.
    W miejscu gdzie poprzednio pracowałem też zagłuszali i doskonale
    działała szklanka przyłożona do ściany ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2018-11-13 19:46:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 13/11/2018 16:56, Marek wrote:
    > Prezes KNF posiada podobno zagłuszarki które potrafią "zagłuszyć"
    > dzialanie  urządzeń nie-rf?

    Ja też potrafie domowymi sposobami. Nawet głupia blaszka piezo popędzana
    impulasami tuż poza progiem słyszalności (ultradzwięki) powoduje
    głupienie ARW w moim dyktafonie cyfrowym Panasonica. Analogowy Philips
    nagrywa natomiast bardzo szumiący i pulsujący dzwięk z którego niewiele
    da się odzyskać.

  • 8. Data: 2018-11-13 20:09:37
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Cezary Grądys wrote on 13.11.2018 19:24:

    > Tylko, że na początku wątku autor podał, że dyktafon analogowy działał.

    Może analogowy ma bardziej ścięte pasmo (filtry na wejściu) i dlatego
    nie dał się ogłupić?

  • 9. Data: 2018-11-13 20:52:50
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 13 listopada 2018 09:56:15 UTC-6 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > urządzeń nieradiowych??
    > Tzn. teoretycznie wybrażam sobie ale co na to osoby z wszczepionym
    > rozrusznikiem/defibrylatorem w pobliżu? :)

    Mysle ze to jak z tym Szwedzkim filmem pornograficznym.

    Po koj mu zagluszarki jak nie potrafia przetrzepac z dyktafonow ludzi ktorzy tam
    wchodza?
    Jak maja zasade ze nie wolno nagrywac to czemu jej nie egzekwuja?
    Jak takiej zasady nie ma to po koj zagluszarka?

    Ten nius to moim zdaniem jakas sciema pomieszana z gluchym telefonem.

  • 10. Data: 2018-11-13 21:34:22
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 13.11.2018 o 20:09, Zbych pisze:

    > Może analogowy ma bardziej ścięte pasmo (filtry na wejściu) i dlatego
    > nie dał się ogłupić?

    Cyfrowy powinien mieć tym bardziej solidne filtry, no ale teraz to się
    często robi według zasady - jakoś to będzie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl