  • 1. Data: 2020-05-20 22:02:43
    Temat: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Nie spotkałem się jeszcze z takim zakamuflowaniem masztu i samych
    anten na nim:
    https://youtu.be/DXqmGSsy-3A
    Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-05-20 22:13:13
    Temat: Re: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    > sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    Tam gdzie dba się o krajobraz, kamufluje się maszty. Natomiast mapki masztów
    są publicznie dostępne.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2020-05-20 23:39:44
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2020 o 22:02, Zbynek Ltd. pisze:

    > sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    Sosnę? W takim razie ty przypominasz guźca.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2020-05-21 00:18:55
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    > sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    Tym lepiej, będzie się świetnie palił:

    https://www.businessinsider.com/77-phone-masts-fire-
    coronavirus-5g-conspiracy-theory-2020-5?IR=T

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2020-05-21 00:53:45
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-21 00:18, Piotr Wyderski wrote:

    > Tym lepiej, będzie się świetnie palił:
    >
    > https://www.businessinsider.com/77-phone-masts-fire-
    coronavirus-5g-conspiracy-theory-2020-5?IR=T

    To ani 'dziwne', ani 'teory'...

    https://ourgreaterdestiny.org/2020/02/5g-60-ghz-oxyg
    en-absorption-you-and-coronavirus/

    //pojawiaja sie dokladnie te same objawy, jak przy zapaleniu pluc.

  • 6. Data: 2020-05-21 01:09:19
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-21 00:53, Izaura wrote:

> [...]
    en-absorption-you-and-coronavirus/

    > //pojawiaja sie dokladnie te same objawy, jak przy zapaleniu pluc.

    //i z tego co pisza o tego typu urzadzeniach, to natezenie pola we
    wiazce jest takie, jak w antenie omnidirection, nadajacej z moca 32 [kW].

    https://prnewswire2-a.akamaihd.net/p/1893751/sp/1893
    75100/thumbnail/entry_id/1_nu2mj0ej/def_height/2700/
    def_width/2700/version/100011/type/1

  • 7. Data: 2020-05-21 01:20:52
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-21 01:09, Izaura wrote:

> [...]
    >
    > https://prnewswire2-a.akamaihd.net/p/1893751/sp/1893
    75100/thumbnail/entry_id/1_nu2mj0ej/def_height/2700/

    //oczywiscie, chodzi o antene izotropowa...

  • 8. Data: 2020-05-21 08:33:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    On 21.05.2020 01:09, Izaura wrote:

    > //i z tego co pisza o tego typu urzadzeniach, to natezenie pola we
    > wiazce jest takie, jak w antenie omnidirection, nadajacej z moca 32 [kW].

    A rosyjscy naukowcy po wielu latach badań odkryli, że gdyby zebrać wodę
    ze wszystkich oceanów, mórz, rzek, jezior, wszelkie wody podziemne i
    wlać całą tę wodę do rurki o średnicy 1 cm, to rurka ta miała by taką
    długość, że ja pierdole.

  • 9. Data: 2020-05-21 09:48:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Zbych,

    Thursday, May 21, 2020, 8:33:32 AM, you wrote:

> [...]
    > ze wszystkich oceanów, mórz, rzek, jezior, wszelkie wody podziemne i
    > wlać całą tę wodę do rurki o średnicy 1 cm, to rurka ta miała by taką

    Szkoda, że tu się nie da lajkować :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2020-05-21 11:02:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    >sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę

    Modne w niektorych krajach, bo im podobno psuje widok.

    J.