  • 11. Data: 2020-05-21 11:14:52
    Temat: Re: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-20 o 22:02, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Nie spotkałem się jeszcze z takim zakamuflowaniem masztu i samych anten
    > na nim:
    > https://youtu.be/DXqmGSsy-3A
    > Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    > sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    "
    - Ze względu na lokalizację masztu w otulinie Roztoczańskiego Parku
    Narodowego, podjęliśmy decyzję by wkomponować inwestycję w otaczający
    krajobraz. Jest to pionierskie i jak na razie jedyne rozwiązanie tego
    typu w Polsce i powstało w wyniku kooperacji z władzami Parku.
    Lokalizacja naszej inwestycji była podyktowana dbaniem o bezpieczeństwo
    wszystkich mieszkańców i komfort naszych klientów mieszkających lub
    tymczasowo znajdujących się na terenie Gminy Tereszpol. Urządzenia
    zainstalowane na maszcie nie funkcjonują w standardzie 5G - wyjaśnił w
    rozmowie z portalem bilgorajska.pl Jan Pilewski z biura prasowego Play."

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2020-05-21 11:15:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzegorz Niemirowski napisał(a) :

    > Tam gdzie dba się o krajobraz, kamufluje się maszty. Natomiast mapki masztów
    > są publicznie dostępne.

    Z tym 5G to się zapędziłem na fali ostatnich teorii :-)
    Dbanie o krajobraz jest bardziej prawdopodobne niż kamuflowanie
    "złego" zakresu częstotliwości. Nawet na ceglanej wieży mojego
    kościoła anteny mają osłony w kolorze cegły. A te na tle śniedzianej
    nadbudówki mają kolor jasnej zieleni.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2020-05-21 11:27:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 08:33, Zbych pisze:

    > A rosyjscy naukowcy po wielu latach badań odkryli, że gdyby zebrać wodę
    > ze wszystkich oceanów, mórz, rzek, jezior, wszelkie wody podziemne i
    > wlać całą tę wodę do rurki o średnicy 1 cm, to rurka ta miała by taką
    > długość, że ja pierdole.

    A tego nie słyszałem, :-)
    Nawet nie wiesz jak mi poprawiło to nastrój.

    Robert

  • 14. Data: 2020-05-21 11:31:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 11:14, Janusz pisze:
    > na maszcie nie funkcjonują w standardzie 5G
    Czyli (za Wiki) padalec zwyczajny w odmianie turkusowej może spać
    spokojnie. :-)

    Robert

  • 15. Data: 2020-05-21 11:40:41
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-05-21 11:15, Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > zakresu częstotliwości. Nawet na ceglanej wieży mojego kościoła anteny
    > mają osłony w kolorze cegły. A te na tle śniedzianej nadbudówki mają

    To może to ze względu na Roztocze po prostu.

    Pozdrawiam (jako były mieszkaniec Bigoraja)
    z przymusowego (w sensie - tak wyszło) pobytu
    w Białej Podlaskiej.

    Włodek

  • 16. Data: 2020-05-21 11:41:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-05-21 11:27, Robert Wańkowski wrote:

    > A tego nie słyszałem, :-)
    > Nawet nie wiesz jak mi poprawiło to nastrój.

    Nie tylko Tobie

    :-)

  • 17. Data: 2020-05-21 11:45:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > A tego nie słyszałem, :-)
    > Nawet nie wiesz jak mi poprawiło to nastrój.

    W tym samym czasie inny zespół uczonych odkrył, że najwięcej witamin
    zawierają apteki.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2020-05-21 11:50:43
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-05-20 22:02, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    > sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    Mieszkańcy Łukowej plują sobie w brody, że kasa za dzierżawę terenu im
    koło nosa przeszła ;-)

    W.

  • 19. Data: 2020-05-21 17:07:36
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > W tym samym czasie inny zespół uczonych odkrył, że najwięcej witamin
    > zawierają apteki.

    Badanie było oprotestowane przez naukowców, gdyż w swoim zachwycie nad
    metodą, badający zwyczajnie zapomnieli uwzględnić w badaniach magazyny :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2020-05-21 17:10:54
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

> [...]
    > zainstalowane na maszcie nie funkcjonują w standardzie 5G - wyjaśnił w
    > rozmowie z portalem bilgorajska.pl Jan Pilewski z biura prasowego Play."

    Nie podali skąd tam prąd wzięli? Chyba dizla tam nie odpalili przecież?

    Miłego.
    Irek.N.