  • 41. Data: 2020-05-23 11:48:50
    Temat: Re: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    g...@g...com napisał(a) :
> [...]
    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

    > Amatorszczyzna panie!
    >

    > https://m.demotywatory.pl/4998188

    Tylko nie kupować z Aliexpress, bo Chińczycy wszystko podrabiają,
    choć załączają certyfikat Wielkiego Mistrza Zakonu Krzyżackiego z
    odręcznym podpisem. Więc hełmy są plastikowe ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 42. Data: 2020-05-23 14:43:02
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 08:33, Zbych pisze:

    > A rosyjscy naukowcy po wielu latach badań odkryli, że gdyby zebrać wodę
    > ze wszystkich oceanów, mórz, rzek, jezior, wszelkie wody podziemne i
    > wlać całą tę wodę do rurki o średnicy 1 cm, to rurka ta miała by taką
    > długość, że ja pierdole.

    Skojarzyło mi się z parodią reklamy kiedyś dawno w programie Śmiechu
    warte. Na szybko znalazłem coś takiego:
    https://www.rynekaptek.pl/po-godzinach/najskutecznie
    jszy-lek-na-wszystko-video,11566.html
    ale to chyba jakaś późniejsza przeróbka.

    Mi się oryginał utrwalił w pamięci tak jakby polecenie Weź... nie
    dotyczyło jeszcze tabletek. Czyli jakby to było powiedziane jakoś tak:

    Boli cię głowa? ............
    Weź, nie pierdol!
    (teraz pokazywane jest opakowanie tabletek)
    Niepierdol - powlekane tabletki o przedłużonym działaniu. Przed zażyciem
    skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, bo .....
    P.G.

  • 43. Data: 2020-05-23 19:59:47
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.05.2020 o 11:26, g...@g...com pisze:

    > Amatorszczyzna panie!
    >

    > https://m.demotywatory.pl/4998188

    Nity za rzadko na takie częstotliwości! Powinny być jeden przy drugim gęsto!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 44. Data: 2020-05-23 22:05:40
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2020-05-20 22:02, Zbynek Ltd. wrote:
    > Elo
    >
    > Nie spotkałem się jeszcze z takim zakamuflowaniem masztu i samych anten
    > na nim:
    > https://youtu.be/DXqmGSsy-3A
    > Maszt pokryty koropodobną fakturą. Na szczycie antena ukryta wśród
    > sztucznych gałęzi. Obiekt nie rzuca się w oczy, przypomina trochę sosnę.

    Chyba brzozę.

  • 45. Data: 2020-05-23 23:27:12
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-23 11:06, g...@g...com wrote:

    > Już Ci tłumaczyłem na innej grupie. 100mW praktycznie nic nie znaczy.
    > Latasz z tym niusem po grupach jak kot z pełnym pęcherzem, ale tu nikt tego
    > nie kupi. Sraczka z 5G jest sztucznie napędzana prawdopodobnie przez naszych
    > największych przyjaciół zza wielkiej wody.
    >
    > Załączniki:
    > https://obrazki.elektroda.pl/4545806100_1587145678.j
    pg
    > oryginał:
    > https://polona.pl/item/gazeta-cieszynska-pismo-bezpa
    rtyjne-1929-nr-17-28-kwietnia,Nzg0NDg0NjA/0/#info:me
    tadata

    > cyt.
    > - W przeszłości USA zdołały zablokować ambicje chińskiego Huawei dotyczące
    > sieci 5G w Polsce i innych krajach. To był jasny wybór: Pekin albo Waszyngton.
    > Stoimy teraz przed podobnym wyborem
    >

    > Wniosek wg. Kalego (tego samego który ma program "Prism"):
    > Globalizacja służy usa/zachodowi - ok
    > Służy chinom - aj aj aj źle. 5G (Huawei`a) oni szpiegujo, krowy przestaną
    > się cielić, pszczoły wyzdychają.

    Nie wiem czy rozumiesz, ze amerykanski Kali mysli, (od 500 lat), nieco
    inaczej niz chinski...

    https://www.youtube.com/watch?v=eVGkK5LmVrQ

    Nie wiem rowniez, czy zauwazyles, ze te 100 [mW], to w/g starych
    przepisow bylo... tak, ze tego...

    "Rozporządzenie zakłada zwiększenie dopuszczalnych norm promieniowania
    pola elektromagnetycznego do 10 W na metr kw. (gęstość mocy) i 61 V na
    metr (składowa elektryczna) dla częstotliwości z zakresu 2 - 300 GHz.
    Taki poziom promieniowania to standard obowiązujący w Unii Europejskiej
    (m.in. w Niemczech i Szwecji), zgodny z zaleceniem Komisji Europejskiej
    i ze standardami Światowej Organizacji Zdrowia, uznawany zatem za
    bezpieczny dla zdrowia.

    W Polsce normy było dotąd stukrotnie niższe. Dopuszczalny poziom
    promieniowania pola elektromagnetycznego, dotyczący częstotliwości od
    300 MHz do 300 GHz, obejmujący zatem sieci telefonii komórkowej, wynosił
    bowiem zaledwie 0,1 W na metr kw. Był to relikt czasów PRL."

    https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-tech
    nologie/normy-promieniowania-elektromagnetycznego-w-
    polsce-wyzsze-100-razy/dd7v9xl

    Zyczymy Wam sukcesow w zyciu zawodowym i osobistym!

  • 46. Data: 2020-05-23 23:30:33
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-23 23:27, Izaura wrote:

> [...]
    nologie/normy-promieniowania-elektromagnetycznego-w-
    polsce-wyzsze-100-razy/dd7v9xl

    > Zyczymy Wam sukcesow w zyciu zawodowym i osobistym!

    BTW: A co tam na tym Gornym Slasku ten virus' siem tak rozpanoszyl...?

  • 47. Data: 2020-05-23 23:32:09
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-23 11:07, Zbych wrote:

> [...]
    > cząsteczki tlenu.
    >
    > Pośpiesz się i zamów czapeczkę zanim się udusisz.

    //juz wkrotce zapali ci iem na gowie... ta czapeczka...

  • 48. Data: 2020-05-23 23:38:13
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-23 11:26, g...@g...com wrote:

    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

    > Amatorszczyzna panie!
    >

    > https://m.demotywatory.pl/4998188

    //chujoza...

    ten lepszy:

    https://www.godstoys.pl/star-wars-skarbonka-stormtro
    oper?gclid=EAIaIQobChMI_7rmqvjK6QIVC8ayCh1vuwehEAYYB
    yABEgKAffD_BwE

  • 49. Data: 2020-05-24 22:49:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 May 2020 02:06:16 -0700 (PDT), g...@g...com
    napisał(a):
    > naiwna Izaura napisał:
    [...]
> [...]
    > Globalizacja służy usa/zachodowi - ok
    > Służy chinom - aj aj aj źle. 5G (Huawei`a) oni szpiegujo, krowy przestaną

    Kiedy to jakby niezalezne - dostawca sprzetu sieciowego moze
    szpiegowac, niezaleznie od technologii.
    5G moze byc tylko szansą dla Chinczykow wejscia na rynek, na ktorym
    wczesniej panowali inni.

    J.

  • 50. Data: 2020-05-24 23:19:47
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-24 22:49, J.F. wrote:
> [...]
    > szpiegowac, niezaleznie od technologii.
    > 5G moze byc tylko szansą dla Chinczykow wejscia na rynek, na ktorym

    i to wlasnie powoduje skok cisnienia tetniczego u tych, ktorzy od 500
    lat byli pionierami we wszystkich dziedzinach techniki, umozliwiajacych
    uzyskiwanie przewag i osiaganie korzysci, w tym wladzy....

    //moze, nie sluchales uwaznie...?

    https://youtu.be/eVGkK5LmVrQ?t=515