  • 1. Data: 2014-11-12 12:42:23
    Temat: Zakazane akcesoria za granicą.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Może się komuś przyda.

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-zakazane-akcesoria-za-granica-nawet-ponad-4
    0-tys-zl-mandatu,nId,1550067#commentsZoneList

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2014-11-12 13:33:31
    Od: p...@g...com

    nie no znowu interia ... co jest jakaś promocja dzisiaj czy co ?
    to przecież bzdety:

    Hans Zeger von der ARGE Daten schätzt, dass bereits zirka 20.000 Österreich Kameras
    in ihren Autos installiert haben.

    w Niemczech to samo, zatrzymuje mnie patrol sprawdzają dokumenty itp w końcu pada
    pytanie co to ? i pokazują paluchem na kamerę; kamera pada odpowiedz a po co ? do
    nagrywania, aha i stoją dalej przed maska a nagranie leci ...
    sprawa sadowa (która notabane jeszcze się nie skończyła) dotyczy ciężkiego przypadku
    (podobnego do sami wiecie kogo :-)) który nagrywał wykroczenia jak leci i wysyłał
    policji żeby podjęli czynności, jako ze policjanci w żadnym kraju nie lubią się
    przemęczać podkapowali go do ichniego odpowiednika GIODO, który pociągnął nagrywacza
    do sadu ... wyrok jaki prawdopodobnie się ostanie to zakaz nagrywania z celem
    publikowania czyli kolejne martwe prawo ...

    PS ci co mnie kontrolowali to byli z jakiejś wioski, w dużych miastach auta patrolowe
    policji są już wyposażone w kamery

  • 3. Data: 2014-11-12 15:39:43
    Temat: Re: Zakazane akcesoria za granicą.
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-12 12:42, WW pisze:
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    brakuje mi tam info o antyradarach (teraz to kamery wyglądają podobnie
    więc nikt się nie czepia do czegoś na szybie)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-11-12 21:18:14
    Od: tá´Ź

    WW wrote:

    > Może się komuś przyda.
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-zakazane-
    akcesoria-za-granica-nawet-ponad-40-tys-zl-
    mandatu,nId,1550067#commentsZoneList

    Już w kilku krajach zakazali kamer samochodowych. I bardzo dobrze.
    Ciekawe kiedy u nas. Pewnie nigdy. Społeczeństwo i policja jest obecnie
    na etapie podniecania się tym wynalazkiem i budowania moto-ORMO,
    ustawodawca pewnie też gdzieś w tych okolicach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2014-11-12 21:23:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    tᴏ wrote:

> [...]
    > na etapie podniecania się tym wynalazkiem i budowania moto-ORMO,
    > ustawodawca pewnie też gdzieś w tych okolicach.

    wskażesz choć jeden kraj gdzie ich zakazali?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-11-13 12:34:12
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > wskażesz choć jeden kraj gdzie ich zakazali?

    Dobrze się czujesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2014-11-13 18:12:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    tᴏ wrote:

    > Dobrze się czujesz?

    tak. Odpowiesz na pytanie? Ale tak naprawdę a nie wypocinami
    dziennikarzyn

  • 8. Data: 2014-11-13 18:47:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-13 18:12, Użytkownik masti napisał:

    > tak. Odpowiesz na pytanie? Ale tak naprawdę a nie wypocinami
    > dziennikarzyn

    Austria.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-11-13 18:55:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Austria.

    nie. To jest tylko interpretacja tamtejszego ARGE Daten czyli
    stowarzyszenia zajmującego sie sprawami prywatności. Nie ma prawa
    zabraniającego posiadania kamery w aucie. ARGE twierdzi tylko, że
    ciągłe nagrywanie podlega pod przepisy o nadzorze kamerami przestrzeni
    publicznej. Ale ARGE nie tworzy prawa. To nie jest nawet urząd.
    odpowiednikiem GIODO jest w Austrii Datenschutzbehörde.

  • 10. Data: 2014-11-13 22:27:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-13 18:55, Użytkownik masti napisał:

> [...]
    > publicznej. Ale ARGE nie tworzy prawa. To nie jest nawet urząd.
    > odpowiednikiem GIODO jest w Austrii Datenschutzbehörde.

    To dlaczego nasi dziennikarze twierdzą że za działającą kamerę
    dają tam od reki spore mandaty (nie pamiętam ile) a dodatkowo
    nagrany może nas pozwać o duże odszkodowanie ?