  • 1. Data: 2018-04-20 20:49:42
    Temat: Zakazane piosenki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    No kohani. Moja pierwsza zakazana niedziela się zbliża. Już nie skoczę
    do OBI po 17 oczkową jak połamię. Ciekawe czy na ulicach będzie jak po
    napalmie. Jak w Niemcowni ani żywej duszy.

    Ale będę za to nap. młotkiem. Muszę wymienić wahacz ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2018-04-20 21:00:50
    Temat: Re: Zakazane piosenki
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-04-20 o 20:49, PiteR pisze:
    > Już nie skoczę
    > do OBI po 17 oczkową jak połamię.
    Może sąsiada/sąsiadkę poznasz? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-04-20 22:06:14
    Od: "Karolek" <k...@e...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > No kohani. Moja pierwsza zakazana niedziela się zbliża.
    >
    > Ale będę za to nap. młotkiem. Muszę wymienić wahacz ;)
    >
    > --
    > Piter

    Sukienkowym wolno nap. w dzwony to ty możesz nap. młotkiem.