  • 1. Data: 2010-07-22 16:00:00
    Temat: Zakup chłodnicy
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    kompletuje części do odbudowy audi 80 b3, trafiło na chłodnicę.
    Oryginałów brak, szukam więc zamiennika 5 już sztuka i nie pasuje, mimo
    iż według katalogu powinna. Co to kurde jest? Zamienniki nie trzymają
    wymiarów. Jedna podpasowała ale ciekła, reszta z tej samej serii wada
    fabryczna, ponad 40 kartonów i w każdym źle zamontowane uchwyty.
    Ludzie co ja mam teraz zrobić? Tylko mi napiszcie, że oddać auto na złom
    bo jeszcze tak zrobię :)

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-07-22 16:20:53
    Temat: Re: Zakup chłodnicy
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "krzysiek82" wrote:
> [...]
    kurde
    > jest? Zamienniki nie trzymają wymiarów. Jedna podpasowała ale ciekła, reszta z tej

    Może to z tych 5 sztuk jedna nie trzymała wymiarów... ;-)

    Co sugeruję? Że może auto nie trzyma wymiarów, nie żeby bite, czy coś. ;-)

    A tak na poważnie - z zamiennikami czasem jest tak, że jak się trafi
    sprawny, to czasami trzeba niestety pokombinować z montażem,
    żeby wszystko spasować...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-07-22 16:28:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    .Peeter pisze:
    > A tak na poważnie - z zamiennikami czasem jest tak, że jak się trafi
    > sprawny, to czasami trzeba niestety pokombinować z montażem,
    > żeby wszystko spasować...

    Tak ale ja nie trawie, rzeźny chciałem wszystko idealnie zrobić. A nie
    skracać czy przycinać to nie dla mnie za bardzo :)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-07-22 16:32:48
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-22 16:00, krzysiek82 wrote:
> [...]
    > fabryczna, ponad 40 kartonów i w każdym źle zamontowane uchwyty.
    > Ludzie co ja mam teraz zrobić? Tylko mi napiszcie, że oddać auto na złom

    ale co nie pasuje - uchwyty?

    powiem Ci , że ja w 100 C4 będę miał ten sam problem, gdyż wersji
    chłodnic do mojego auta jest kilka i różnią się jakimiś tam detalami, a
    pasuje tylko jeden rodzaj - może tak samo jest u Ciebie?

  • 5. Data: 2010-07-22 16:37:03
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > ale co nie pasuje - uchwyty?

    krawędzie ma za wysokie i nie wchodzi w fabryczne miejsca.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-07-22 17:29:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w
    > kompletuje części do odbudowy audi 80 b3, trafiło na chłodnicę.
    > Oryginałów brak, szukam więc zamiennika 5 już sztuka i nie
    > pasuje, mimo iż według katalogu powinna. Co to kurde jest?
    > Zamienniki nie trzymają wymiarów.

    Witamy w klubie. Juz wiesz jaka jest roznica miedzy oryginalnymi
    czesciami, a tanimi zamiennikami :-)

    > Ludzie co ja mam teraz zrobić? Tylko mi napiszcie, że oddać auto
    > na złom bo jeszcze tak zrobię :)

    Poszukac za miesiac, albo pojechac do anglii, przyjechac drugim
    takim :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-07-22 17:36:28
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-22 17:29, J.F. wrote:
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w
    >
    > Witamy w klubie. Juz wiesz jaka jest roznica miedzy oryginalnymi
    > czesciami, a tanimi zamiennikami :-)

    no ale bez przesady - zamiennik chłodnicy to chyba powinien pasować...
    ja bym takiego pleśniaka używanego nie przekładał, bo może pieprznąć w
    każdej chwili, zważywszy, że to też są często zamienniki... Oryginał,
    chociaż nie wiem co tam montują na pierwwszy montaż, w każdym razie
    Valeo do mojej 100 C4 kosztuje ok 700 zł, a zamiennik ok 240 zł...

  • 8. Data: 2010-07-22 22:25:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Jul 2010 17:36:28 +0200, Olek wrote:

    >no ale bez przesady - zamiennik chłodnicy to chyba powinien pasować...

    Powinien .. ale gwaancji nie ma :-)

> [...]
    >chociaż nie wiem co tam montują na pierwwszy montaż, w każdym razie
    >Valeo do mojej 100 C4 kosztuje ok 700 zł, a zamiennik ok 240 zł...

    Ale potem dochodzi pare godzin rzezby :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-22 22:46:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:

    > Ludzie co ja mam teraz zrobić? Tylko mi napiszcie, że oddać auto na złom
    > bo jeszcze tak zrobię :)

    Moze masz belke pod chlodnica i pas przeszczepiony ? ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 10. Data: 2010-07-23 00:34:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    krzysiek82 pisze:

    > Ludzie co ja mam teraz zrobić?

    Młot, przecinak, szpachla, kit - będzie git :)