  • 1. Data: 2019-10-24 10:13:03
    Temat: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Kupiłem dysk na allegro, sprzedawca to firma:

    TERG SA
    ul. Za dworcem 1d
    77-400 Złotów
    REGON: 570217011
    NIP: 767-100-42-18

    Na allegro pod nickiem: ELECTROpl - konto od 12 lat, mają 99,1%
    polecających, sprzedają ogromne ilości towaru.

    A tak wyglądała paczka Z DYSKIEM TWARDYM (zaznaczonym strzałką) wyjęta z
    paczkomatu:

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-10-24/g4qEH234
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    ZERO ZABEZPIECZEŃ, tylko podarta koperta bąbelkowa.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2019-10-24 10:31:29
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.10.2019 10:13, Roman Tyczka wrote:
> [...]
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > ZERO ZABEZPIECZEŃ, tylko podarta koperta bąbelkowa.

    To że się podarła to pewnie nie wina TERG. Ja ostatnio też miałem
    kinkiet zewnętrzny z paczkomatu i po otwarciu skrytki pudło tak rozdarte
    że rzeczy z środka można było wszystkie wyjąć - ale wszystko było i
    całe, to nie reklamowałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2019-10-24 10:43:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-24, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:
> [...]
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > ZERO ZABEZPIECZEŃ, tylko podarta koperta bąbelkowa.

    Ale dysk w samej foli i elektrostatycznym worku, czy w czyms takim np.:
    http://www.memorypack.com.tw/image/HDD%20package/YA0
    8/hard%20disk%20drive%20plastic%20box%20case%20packa
    ging%20clamshell%202134a.jpg

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-10-24 11:18:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.10.2019 o 10:13, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > ZERO ZABEZPIECZEŃ, tylko podarta koperta bąbelkowa.

    Zmień temat wątku na "Jeśli kupować dysk, to tylko w TERG SA",
    gdyż zdjęcie akurat dobrze świadczy o firmie, jeśli dysk potem
    ruszył. Znaczy bowiem, że sprzedają dyski, które niczego się
    nie boją i firma o tym wie. Podaj nazwę dysku, by inni mogli
    też kupić niezłomny dysk.

  • 5. Data: 2019-10-24 12:45:09
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 24 Oct 2019 08:43:35 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > http://www.memorypack.com.tw/image/HDD%20package/YA0
    8/hard%20disk%20drive%20plastic%20box%20case%20packa

    Nie, nie w pudełku, w zwykłej elektrostatycznej folii. I gówniana bąbelkowa
    koperta, nawet nie z tych solidnych, grubych tylko najtańsze badziewie.
    Ogólnie, że ten dysk działa to albo Inpost albo Toshiba powinna dostać
    order.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 6. Data: 2019-10-24 12:46:52
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 24 Oct 2019 10:31:29 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > To że się podarła to pewnie nie wina TERG.

    Naprawdę jesteś przekonany, że wysyłka DYSKU TWARDEGO HDD w najtańszej i
    niezabezpieczonej kopercie bąbelkowej to nie jest wina sprzedawcy?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2019-10-24 14:17:05
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-24 o 12:46, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    >
    > Naprawdę jesteś przekonany, że wysyłka DYSKU TWARDEGO HDD w najtańszej i
    > niezabezpieczonej kopercie bąbelkowej to nie jest wina sprzedawcy?

    A płaciłeś za nie najtańszą?
    Dysk przyszedł uszkodzony że piszesz o winnych?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2019-10-24 15:00:28
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 24 Oct 2019 14:17:05 +0200, RadoslawF wrote:

    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > A płaciłeś za nie najtańszą?

    O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?

    > Dysk przyszedł uszkodzony że piszesz o winnych?

    Umiesz czytać? Słowo "wina" pojawiło się w kontekście pakowania dysku.

    Gdyby go rzucili na bruk pod domem przejeżdżając autem i cudem by się nie
    uszkodził, bo by trafił kota, to też byłoby wporzo?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2019-10-24 18:09:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

    > Kupiłem dysk na allegro, sprzedawca to firma:

    Reklamowałeś u sprzedawcy czy zaczynasz od płaczu ?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2019-10-24 18:35:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.10.2019 o 10:13, Roman Tyczka pisze:
    > Kupiłem dysk na allegro, sprzedawca to firma:

> [...]

    Druga ich marka opórcz Electro.pl to MediaExpert.

    --
    Czarek