  • 11. Data: 2019-10-24 18:50:40
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    Ha Ha! HA HA!

    A kto normalny kupuje dyski magnetyczne z przesyłką?!?
    Odp.: NIKT NORMALNY!

  • 12. Data: 2019-10-24 18:58:34
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Szyk Cech <s...@s...pl>
    w artykule <news:ADksF.1378462$i14.407991@fx27.am4> pisze:

    > Ha Ha! HA HA!
    >
    > A kto normalny kupuje dyski magnetyczne z przesyłką?!?
    > Odp.: NIKT NORMALNY!

    Ha Ha! HA HA!

    A kto normalny podpisuje się Szyk Cech?!?
    Odp.: NIKT NORMALNY!

    Może jednak zechcecie przedstawić jakieś rzeczowe argumenty? Bo z
    biadoleniem to sio na pręgierz!

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    All microchips are smoke driven. When the smoke escapes, they stop

  • 13. Data: 2019-10-24 19:07:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-10-24 o 18:50, Szyk Cech pisze:
    > Ha Ha! HA HA!
    >
    > A kto normalny kupuje dyski magnetyczne z przesyłką?!?
    > Odp.: NIKT NORMALNY!
    Mieszkasz obok fabryki dysków czy trafiają do Ciebie tunelem
    czasowo-przestrzennym?

  • 14. Data: 2019-10-24 21:02:59
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 24 Oct 2019 18:09:12 +0200, marfi wrote:

    > Reklamowałeś u sprzedawcy czy zaczynasz od płaczu ?

    Gdzie widzisz płacz?
    Post jest informacyjno-ostrzegawczy. Wyjaśniam, bo widzę, że kumator
    nawalił.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 15. Data: 2019-10-24 22:08:47
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-24 o 15:00, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?

    Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że dostawa
    gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    Ty jak widać nie.

    > Umiesz czytać? Słowo "wina" pojawiło się w kontekście pakowania dysku.

    Nie ma przestępstwa, szkody czy wykroczenia więc nie ma winy.

    > Gdyby go rzucili na bruk pod domem przejeżdżając autem i cudem by się nie
    > uszkodził, bo by trafił kota, to też byłoby wporzo?

    Od tego chroniły bąbelki.
    A za trafienie w koto mógłbyś doprowadzić do oskarżenia winowajcy.
    Za takie a nie inne pakowanie przesyłki nie możesz.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-10-24 22:55:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman Tyczka" 5...@t...com

    > Na allegro pod nickiem: ELECTROpl - konto od 12 lat, mają 99,1%
    > polecających, sprzedają ogromne ilości towaru.

    99.1% polecających -- bo pozostałych nie zamieszczają/uwzględniają.
    Mojej opinii nie uwzględnili -- możesz poszukać na Grupach. Kupiłem
    smartfon o nazwie Monster firmy Pentagram. (chyba, że zamieścili po
    czasie, o czym nie wiem)

    Jeśli sprzedawca ma 100% lub 99,99% pozytywnych -- można zaszaleć.
    Ale jeśli ma ~99% -- trzeba uważać!

    Zawsze znajdą się trolle wychwalające pod niebiosa -- nawet wówczas
    by zachwalali, gdyby dysk przywędrował zupełnie roztrzaskany. Chyba
    cieszą się z tego, że padło nie na nich. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-10-25 03:27:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-24, Szyk Cech <s...@s...pl> wrote:
    > Ha Ha! HA HA!
    >
    > A kto normalny kupuje dyski magnetyczne z przesyłką?!?
    > Odp.: NIKT NORMALNY!

    Jeden twierdzi, że jak się zamawia darmową przesyłkę to najwyrazniej
    jest to ok, że sprzedawca wysyła mechaniczny dysk twardy zawiniety w
    gazetę, a teraz kolejny podzielił się publicznie innym aspektem swojej
    normalności. Nie kupiłem dysku w fizycznym sklepie od dobrych 7-8 lat.
    Darmowe przesyłki docierają minimum zapakowane w bąbelki+plastikowa
    amortyzującą tackę, a najczęściej jeszcze całośc w kieszeni z
    plastikowych rur.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2019-10-25 10:57:21
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 24 Oct 2019 11:18:14 +0200, collie wrote:

    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > Zmień temat wątku na "Jeśli kupować dysk, to tylko w TERG SA",
    > gdyż zdjęcie akurat dobrze świadczy o firmie, jeśli dysk potem
    > ruszył. Znaczy bowiem, że sprzedają dyski, które niczego się
    > nie boją i firma o tym wie. Podaj nazwę dysku, by inni mogli
    > też kupić niezłomny dysk.

    Toshiba P300 - po testach wygląda, że nic mu nie jest, przynajmniej na tę
    chwilę. Rzczywiście solidne urządzenie, można rzucać z dostawczaka wprost
    pod drzwi, chyba przesadziłem z krytyką podejścia sprzedawcy ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 19. Data: 2019-10-25 11:55:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 10:57, Roman Tyczka pisze:

    > Toshiba P300 - po testach wygląda, że nic mu nie jest, przynajmniej na tę
    > chwilę. Rzczywiście solidne urządzenie, można rzucać z dostawczaka wprost
    > pod drzwi, chyba przesadziłem z krytyką podejścia sprzedawcy ;-)

    Żebyś wiedział, że teraz kupię tę Toshibę, bo szukam
    czegoś na magazyn, a na Alledrogo jest tania i dobra,
    bo dobra i tania. No i sprawdzona w praniu. Choć
    niekoniecznie kupię od TERG SA. Dzięki. ;)

  • 20. Data: 2019-10-25 12:49:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To będzie temat następnego postu Tyczki, dowiemy się jaką ma pralkę ;-)

    -----