  • 1. Data: 2012-04-30 21:27:55
    Temat: Zakup fazera lub bandyty
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Przymierzam sie do zakupu ktoregos z tych motorow. Nie mam zadnego
    doswiadczenia, jestem zielony, swiezak czy jakkolwiek inaczej to
    nazwiecie ;)

    Co sadzicie o tym "znalezisku":
    http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html

    Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy,
    trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A
    silnik, naped?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-04-30 21:34:23
    Temat: Re: Zakup fazera lub bandyty
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 21:27, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Co sadzicie o tym "znalezisku":
    > http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M3146895.html

    Zgliszcza tanio reanimowane. Odpusc. Dobry bandit w tym roczniku
    kosztuje wiecej. Dozbieraj kase albo zmien obiekt zainteresowan.

    > Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? Wiem, ze szlify, spawy ramy,
    > trzymanie prostej przy puszczonej kierownicy - to w temacie wypadku. A
    > silnik, naped?

    Ten z linka mial cos z przodem, mocowanie lampy z plaskownika zabija.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-04-30 21:42:17
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 21:34, Kuczu pisze:

    > Zgliszcza tanio reanimowane. Odpusc. Dobry bandit w tym roczniku
    > kosztuje wiecej. Dozbieraj kase albo zmien obiekt zainteresowan.

    > Ten z linka mial cos z przodem, mocowanie lampy z plaskownika zabija.

    Faktycznie, tego nie zauwazylem ....
    Co do dokladania - to bedzie moj pierwszy motor, wiec nie chce za bardzo
    szalec finansowo, zeby sie poduczyc, zrobic szlif czy cus ;)

  • 4. Data: 2012-04-30 22:12:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 21:42, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:
    > Co do dokladania - to bedzie moj pierwszy motor, wiec nie chce za bardzo
    > szalec finansowo, zeby sie poduczyc, zrobic szlif czy cus ;)

    Skoro zielony, to moze jednak kup cos mniejszego. Te 600ccm jednak ma
    niemala moc.

    Znajomy bardzo rozsadnie kupil na poczatek GN-250, polatal sezon i
    teraz wzial sie za ujarzmianie bandita. Zaliczyl wprawdzie w ciagu
    miesiaca drobna glebe, ale kosci nie polamal.

    --
    amos

  • 5. Data: 2012-04-30 22:22:28
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 22:12, amos pisze:

> [...]
    > teraz wzial sie za ujarzmianie bandita. Zaliczyl wprawdzie w ciagu
    > miesiaca drobna glebe, ale kosci nie polamal.

    Uwaga sluszna, ale tototo czoperowate, a to mnie nie kreci.
    Moze cos w "stylu" w/w ? Mowie o ramie itp itd.

  • 6. Data: 2012-04-30 22:30:45
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 22:22, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Uwaga sluszna, ale tototo czoperowate, a to mnie nie kreci.
    > Moze cos w "stylu" w/w ? Mowie o ramie itp itd.

    Nie sugerguje bron boze Gienka, moze byc nawet jakis Romet czy
    uwielbiany tutaj GS 500 :). Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
    jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

    Poszukaj postow Magica, w stopce ma bardzo sensownie napisane FAQ.
    Warto przeczytac i wziac kilka zdan sobie do serca.
    --
    amos

  • 7. Data: 2012-04-30 22:35:39
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > Nie sugerguje bron boze Gienka, moze byc nawet jakis Romet czy
    > uwielbiany tutaj GS 500 :). Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
    > jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

    jak nie bedzie go krecil do odciecia na kazdym biegu to go spokojnie
    okielzna
    bandit do 6tys/obr na min jest ok
    a jak ktos jest idiota to i na 50cc sie zabije
    -to moja prywatna opinia

  • 8. Data: 2012-04-30 22:44:49
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 22:30, amos pisze:
    > GS 500

    Ooooo ;) to je to ;)

  • 9. Data: 2012-04-30 22:46:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Moim zdaniem cos, co ma taka moc (ok 77KM)
    > jest na poczatek zbyt trudne/niebezpieczne do nauki.

    IMO bardzo naciagana teoria.
    Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.

    Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM to
    rzecz wtórna.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, wazne OC. 1500zl.

  • 10. Data: 2012-04-30 22:49:43
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

> [...]
    > Jak kierownik bedzie debil to i 15KM bedzie trudne.
    >
    > Pierwsze moto to raczej do sily i postury powinno byc dobrane, a same KM

    Tez wlasnie o tym myslalem, mam 196cm i 113kg (spada, bo jestem na ŻM:D)