    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Subject: Zakup programatora na Aliexpress błąd płatności.
    Date: Fri, 11 Jan 2019 11:38:07 +0100

    Sorry, że tu pytam, ale pewnie wielu zaopatruje się w Chinach i coś
    poradzi. Mam od ok 2 dni błąd przy próbie zapłaty kartą kantoru Aliorbanku:

    Payment failed
    Reason: System error.
    Suggestion: The system is busy. Please try again

    Jakiś czas temu płaciłem bez problemu, jest jakaś awaria?
    Ten sam błąd jest, jak celowo błędnie dane karty podałem.
    Kasa na karcie jest, karta aktywna nie wiem czy poczekać jeszcze
    bo błąd sugeruje problem po ich stronie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl