  • 1. Data: 2019-01-11 11:38:07
    Temat: Zakup programatora na Aliexpress błąd płatności.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Sorry, że tu pytam, ale pewnie wielu zaopatruje się w Chinach i coś
    poradzi. Mam od ok 2 dni błąd przy próbie zapłaty kartą kantoru Aliorbanku:

    Payment failed
    Reason: System error.
    Suggestion: The system is busy. Please try again

    Jakiś czas temu płaciłem bez problemu, jest jakaś awaria?
    Ten sam błąd jest, jak celowo błędnie dane karty podałem.
    Kasa na karcie jest, karta aktywna nie wiem czy poczekać jeszcze
    bo błąd sugeruje problem po ich stronie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2019-01-11 11:44:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-01-11 o 11:38, Cezary Grądys pisze:
    > Sorry, że tu pytam, ale pewnie wielu zaopatruje się w Chinach i coś
    > poradzi. Mam od ok 2 dni błąd przy próbie zapłaty kartą kantoru Aliorbanku:

    sprobuj użyć przelewy24
    co do karty to moze przekroczyles limit operacji przez internet?
    ustawiasz go samodzielnie.

  • 3. Data: 2019-01-11 12:14:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> wrote:

    > Sorry, że tu pytam, ale pewnie wielu zaopatruje się w Chinach i coś
    > poradzi. Mam od ok 2 dni błąd przy próbie zapłaty kartą kantoru Aliorbanku:

    Może limity na karcie (np. limit miesięczny ilości transakcji, jeśli coś
    takiego jest)? Kontaktowałeś się z Aliorem?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 4. Data: 2019-01-11 13:00:39
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 11.01.2019 o 12:14, Queequeg pisze:
    > Może limity na karcie (np. limit miesięczny ilości transakcji, jeśli coś
    > takiego jest)? Kontaktowałeś się z Aliorem?

    Raczej nie, to pierwsze w tym roku. Wysłałem im przez formularz prośbę o
    sprawdzenie. Tak czy siak podniosę limity na wszelki wypadek, może
    miesiąc jest nie od konkretnej daty.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 5. Data: 2019-01-12 07:42:27
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 11.01.2019 o 13:00, Cezary Grądys pisze:

    > Raczej nie, to pierwsze w tym roku. Wysłałem im przez formularz prośbę o
    > sprawdzenie. Tak czy siak podniosę limity na wszelki wypadek, może
    > miesiąc jest nie od konkretnej daty.

    Doszedłem co było - choroba 7 bitów, polska literka w nazwisku!
    Podawałem jak przeglądarka podpowiadała i do głowy by mi nie przyszło,
    że nie przechodzi. O ile pamiętam, poprzednio jak było dobrze, to myszką
    wybierałem.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl