  • 1. Data: 2017-01-04 07:55:22
    Temat: Zakup rn 19
    Od: Bizio <Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl>

    Siema wszystkim, planuję zakup r1 rn 19 swoje pytanie kieruje do
    posiadaczy takiego modelu.NA co uważać przy zakupie , co najczęściej się
    psuje,ile kosztuje kosz sprzegłowy +mechanik

  • 2. Data: 2017-01-04 11:15:00
    Temat: Re: Zakup rn 19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bizio wrote:

    >NA co uważać

    na słownik

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2017-01-04 12:58:03
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-01-04 o 11:15, masti pisze:

    > na słownik

    A co jest nie tak ze słownikiem w tym modelu?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2017-01-04 13:12:06
    Od: Bizio <Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl>

    O takie idiotyzmy sie przypierdalac to trzeba mieć nasrano w głowie. Pisze
    na tel a mam małą klawiaturę ale widzę, że tu kurwa sami poloniści siedzą
    a nie motocyklisci.

  • 5. Data: 2017-01-04 13:21:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bizio wrote:

    > O takie idiotyzmy sie przypierdalac to trzeba mieć nasrano w głowie. Pisze
    > na tel a mam małą klawiaturę ale widzę, że tu kurwa sami poloniści siedzą
    > a nie motocyklisci.

    idź dziecko do piaskownicy

  • 6. Data: 2017-01-04 14:32:39
    Od: tomeczkin <tomeczkin@_NOSPAM_wp.pl>

    Polecam grupy motocyklowe na fejsie. Tam zawsze udzielą pomocy. Tutaj już
    nie ma co szukać.

  • 7. Data: 2017-01-04 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bizio Kamil9k@_NOSPAM_o2.pl ...

    > O takie idiotyzmy sie przypierdalac to trzeba mieć nasrano w głowie.
    > Pisze na tel a mam małą klawiaturę ale widzę, że tu kurwa sami
    > poloniści siedzą a nie motocyklisci.

    Wiadomo. W koncu motocykliści nie "siedzo" tylko "jezdzo"!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 8. Data: 2017-01-04 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > posiadaczy takiego modelu.NA co uważać przy zakupie , co najczęściej się
    > psuje,ile kosztuje kosz sprzegłowy +mechanik

    Na spacje, interpunkcje, to co zwykle... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 9. Data: 2017-01-04 17:47:03
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 04.01.2017 o 14:32, tomeczkin pisze:
    > Polecam grupy motocyklowe na fejsie. Tam zawsze udzielą pomocy. Tutaj
    > już nie ma co szukać.
    >

    > --

    tak, zdecydowanie!
    portal scigacz.pl należny zamknąć jako nieużyteczny i szkodliwy

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 10. Data: 2017-01-04 22:02:46
    Od: N1 <n...@n...pl>

    > na słownik

    :-)