  • 81. Data: 2019-10-12 09:13:02
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    >
    > Przez 5 nanosekund ;) triumfujesz:
    >
    >   - Eneuel nie umie korzystać z wyszukiwarek
    >
    > lecz przez resztę istnienia na grupach triumfatorem
    > jesteś mniejszym, gdyż ktoś (JF) wyjawi pospólstwu,
    > iż mylisz gwarancję z czymś innym?
    >
    > Wprawdzie otoczysz się Animkami, które triumf Twój
    > podtrzymają jakimś błazeństwem, ale na czas krótszy
    > niż kolejne 2 nanosekundy? ;)
    >

    > Oczywiście? nie -- triumfujesz, gdyż skłaniasz innych
    > ludzi do szukania czegoś, czego nie znajdą a na szukanie
    > czego stracą swój limitowany czas swego życia...

    > JF Ci wyjaśnił -- nie jest to gwarancja.

    Ale pamięć o Tobie będzie trwać wiecznie..

    Internet to ostateczność - po prostu zapytaj kogoś świadomego.

    To tylko świadczy że Ty i JF nie znacie znaczenia słów. Zaiste, żaden to
    tryumf dla mnie.

  • 82. Data: 2019-10-12 09:13:25
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.10.2019 o 14:50, Liwiusz pisze:

    > Do tego, gdzie połączenia przez wificalling miałyby być "całkowicie
    > darmowe".

    Stanowczo za dużo oczekujesz.

  • 83. Data: 2019-10-12 09:15:04
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d9d89cb$0$526$6...@n...neostrada.pl

    > Sławna (błyszcząca GG3 lub słabszym) Motorola?

    Nie wiem, wiem tylko że z każdym dniem użytkowania coraz bardziej mi się
    podoba.

    > Dzięki. [aczkolwiek -- jakąż wartość można nadać
    > wieściom przekazywanym przez kogoś, kto proponuje
    > szukanie w necie ustawy, której nie ma...]

    Wcele Ci tego nie proponuje, nie wiesz czegoś to zapytaj innych, tych co
    wiedzą. Pójdź do biblioteki zaznajomić się z dziennikiem ustaw itd.
    Podawać linki to sobie może tylko ktoś z takiego czy innego powodu -
    ograniczony. Wiesz jakie to jest wqrwiające - znasz stan rzeczy a tu ci
    zarzucają kłam bo nie dostali netowego linka do informacji..

  • 84. Data: 2019-10-13 23:10:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-12 o 09:13, Trybun pisze:

    > Stanowczo za dużo oczekujesz.

    Fakt, uwiarygodnienie twoich słów to stanowczo za dużo, a nawet
    niewykonalne :)

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2019-10-16 12:53:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.10.2019 o 23:10, Liwiusz pisze:

    > Fakt, uwiarygodnienie twoich słów to stanowczo za dużo, a nawet
    > niewykonalne :)

    Czym niby miałbym siebie uwiarygodniać, - linkami z netu? Stanowczo ten
    współczesny świat zaczyna robić się taki jakiś groteskowy.

  • 86. Data: 2019-10-16 13:16:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-16 o 12:53, Trybun pisze:

    > Czym niby miałbym siebie uwiarygodniać, - linkami z netu? Stanowczo ten
    > współczesny świat zaczyna robić się taki jakiś groteskowy.

    Nie - siebie - tylko woje słowa.

    Piszesz - połączenia w WifiCallingu były darmowe. Nikt tego nie
    potwierdza. Wypadałoby wskazać jakiś dowód. Nie musi być link, może być
    zdjęcie cennika z salonu, jeśli jesteś już taki staromodny.

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2019-10-16 17:14:36
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 16.10.2019 o 13:16, Liwiusz pisze:

> [...]
    > potwierdza. Wypadałoby wskazać jakiś dowód. Nie musi być link, może
    > być zdjęcie cennika z salonu, jeśli jesteś już taki staromodny.

    No tak, "pierwsze było "SŁOWO".. "ja pamiętam, a ja pamiętam inaczej"..
    rzeczą  Trybun i Liwiusz  to jakiś wyznacznik czegoś?

    Ale po co? To już twoja sprawa, i tych co nie potwierdzają. Gdyby Ciebie
    i mnie bardzo ale to bardzo ten temat interesował, czy o czymś decydował
    to pewnie bym się rozejrzał po jakichś archiwach, ale raczej nie warto
    sobie tym zawracać głowy . Kupowałem telefon dla tej funkcji ale nie ze
    względu na cennik połączeń,.  nie mam nawet pojęcia  ile płacę za
    połączenie na dzień dzisiejszy.

  • 88. Data: 2019-10-17 06:56:08
    Od: m...@i...pl

    Cześć,
    Zaczynam rozumieć wyniki wyborów widząc jak slaba pamięć ma społeczeństwo ;).

    VoWiFi (WiFiCalling) przydaje się tam gdzie jest słaby zasięg lub w roamingu.
    Korzystając z VoWiFi w roamingu np. na Malewidach dzwoniąc do Polski płacimy wg
    stawek lokalnych.

    Na starych Androidach byla możliwość skonfigurowana kontakta VOIP, które służyło
    zwykle do połączeń zagranicznych. Stawki stosowane piszesz operatorów VOIP były duzo
    niższe niż przez tradycyjne telekomy.

    Zanim zaczniecie sie kłócić ustalcie o czym dokładnie rozmawiacie :D.

    Pozdrawiam
    MK