  • 1. Data: 2012-06-12 07:38:50
    Temat: Zakupy grupowe - zaczeło się??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://www.oxeo.pl/oferty/wszystkie/300-zl-za-kupon-
    znizkowy-o-wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insigni
    a-sedan-htb-spo?zmienna=mi

    czy ja dopiero pierwszy raz trafiłem?
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2012-06-12 12:37:16
    Temat: Re: Zakupy grupowe - zaczeło się??
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Jun 2012 07:38:50 +0200 osobnik zwany glang
    wystukał:

> [...]
    wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insignia-sedan-htb
    -spo?zmienna=mi

    > czy ja dopiero pierwszy raz trafiłem? pzdr

    ale, że niby co?
    bo zniżka to jedno ale ciekawe ile ten samochód kosztuje ostatecznie i
    dlaczego drożej niż gdzie indziej?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-06-12 16:25:58
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 07:38:50 +0200, glang napisał(a):

    > http://www.oxeo.pl/oferty/wszystkie/300-zl-za-kupon-
    znizkowy-o-wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insigni
> [...]

    A w regulaminie nie ma czasmi zapisu, że oferta nie łączy się z innymi
    promocjami ?
    Możesz trafić na minę, że sprzedawca na dzień dobry daje 4 tys rabatu :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2012-06-12 19:12:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 12 Jun 2012 07:38:50 +0200, glang wrote:

    > http://www.oxeo.pl/oferty/wszystkie/300-zl-za-kupon-
    znizkowy-o-wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insigni
> [...]

    I myślisz że bez "wartego" 300zł kuponu, takiego rabatu u dealera nie
    dostaniesz? :)

    Nie wiem jak teraz, ale jakiś czas temu Opel słynął z wystrzelonych w
    kosmos cen w cennikach i potem stosunkowo wielkich "rabatów" dla
    "specjalnego klienta".

  • 5. Data: 2012-06-12 19:38:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    glang wrote:
    > http://www.oxeo.pl/oferty/wszystkie/300-zl-za-kupon-
    znizkowy-o-wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insigni
    a-sedan-htb-spo?zmienna=mi

    > czy ja dopiero pierwszy raz trafiłem?

    zakupy grupowe go gowno

    nie bede sie powtarzal bo na grupie wroclawskiej juz pisalem w skorcie:

    duzo ofert to gowna chinskie z rzekomymi rabatami 50% a to samo (gowno chinskie
    np) jest na allegro nawet w ciut lepszej cenie (i kupujesz bezposrednio a nie
    przez jakis posrednikow z cudami kuponami kodami).

    Oferty sa czesto naciagane, portale zyja z prowizji i to do 50% z ceny kuponu
    to wiedz ze sprzedadza byle co o ile durnie to kupia.

    Idz do salonu, negocjuj twardo i dostaniesz pewnie i 5000 upustu zachowujac owe
    300zl w kieszeni. Zakupy grupowe sa jedynie ok do jakis restauracji itp, trzeba
    dobrze sprawdzac oferty. Oczywiscie jakby sie umowic ze 30 osob kupi takie auto
    to bys urwal moze i 10 000 od ceny katalogowej. Ale dzieki zakupom grupowym
    tego nie bedzie bo takich ofert jeszcze nie widzialem (zbierzmy grupe,
    nogocjujmy duzy zakup).

  • 6. Data: 2012-06-12 23:29:31
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    glang, Tue, 12 Jun 2012 07:38:50 +0200, pl.misc.samochody:

    > http://www.oxeo.pl/oferty/wszystkie/300-zl-za-kupon-
    znizkowy-o-wartosci-4000-zl-na-samochod-opel-insigni
    a-sedan-htb-spo?zmienna=mi

    > czy ja dopiero pierwszy raz trafiłem?

    Wielki temu na Gruponie można było za 1000zł kupić zniżkę na kilkanaście
    tysięcy na Peżoty.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 7. Data: 2012-06-13 20:14:10
    Od: daro <d...@w...pl>

    Marek 'marcus075' Karweta pisze:
> [...]
    a-sedan-htb-spo?zmienna=mi

    > Wielki temu na Gruponie można było za 1000zł kupić zniżkę na kilkanaście

    Jestem sprzedawcą w salonie Opel, ta oferta to ściema. Wszyscy dealerzy
    kupują samochody od importera w tej samej cenie i otrzymują wsparcie
    rabatowe w takiej samej wysokości. Cena końcowa dla klienta zależy od
    umiejętności negocjacyjnych, tak klienta jak i sprzedawcy :)