  • 1. Data: 2010-06-22 11:15:33
    Temat: Zakupy w motocyklove.pl
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Szukałem kasku Shoei Hornet. Nie mogłem znaleźć w Wawie. Znalazłem w sklepie
    internetowym motocyklove.pl. Kupiłem kask i Xenę XX14. Kask przyszedł.
    Dzwonię, Xena będzie później. Rozpakowuję kask, folia na pinlocku odstaje.
    Przyklejana ponownie? Zakładam kask w mieszkaniu, przy lampach. Jakieś takie
    rozbłyski wokół lamp się pojawiają. Zdejmuje wizjer oglądam. Na pinloku są
    drobne zarysowania. Dzwonię. Pani mówi, że to wyjaśni. Oddzwoni. Mija kilka
    dni pani nie oddzwania, a Xena nie przychodzi. Z tym pinlokiem to może ja się
    czepiam? W dzień jest całkiem ok. W nocy trochę efektów jak mówiłem. Może
    wszystkie tak mają? A przesyłki z Xeną nie ma. Pani telefonów nie odbiera.

    Marek

    R1100GS

    BMW F650 95 sprzedam

  • 2. Data: 2010-06-22 11:19:21
    Temat: Re: Zakupy w motocyklove.pl
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    > Marek
    >
    > R1100GS
    >
    > BMW F650 95 sprzedam

    R1200GS 2005
    Wciąż nie mogę uwierzyć, że taki nowy motor mam :)

  • 3. Data: 2010-06-26 18:45:36
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-22 13:15, - MarusC pisze:

    Xena przyszła. W sprawie pinlocka pani powiedziała żeby go odesłać-
    tylko pinlock to wymieni.

    --
    Marek

    R1200GS