  • 1. Data: 2010-09-26 17:55:22
    Temat: Załączniki SMIME i MAPI w C#.
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    Chciałem w prosty sposób zapisać wszystkie załączniki w poczcie do
    plików na dysku. Więc wklepałem banalny programik w C# wzięty z jakiegos
    tutoriala, który teoretycznie powinien to zrobić:

    (fragment)

    if(item.Attachments.Count>0)

    {

    for (int i; i<=item.Attachments.Count;i++)
    {

    item.Attachments[i].SaveAsFile(@"C:\FileSave\" +
    item.Attachments[i].FileName);

    Console.WriteLine(item.Attachments[i].DisplayName.To
    String());

    }

    }

    Proste ale niestety ma jedną wadę. Mam kilka wiadomości zaszyfrowanych.
    Są więc S/MIME jako załączniki (tak mi się wydaje, że występuje to jako
    załącznik) ale one nie są zapisywane. Wygląda na to jakby Outlook po
    MAPI w ogóle nie udostępniał tych e-maili, które są zaszyfrowane.
    Podpisane udostępnia bez problemu. Natomiast ja je chciałem zapisać tak
    jak inne załączniki.
    Jak to zrobić ? Gdzie szukać informacji na ten temat ? googlowałem,
    szukałem na msdn-ie i nie wiele znalazłem poza gotowymi bibliotekami.
    Pewno ułatwiły by mi pracę ale płacić nawet $100 aby zrealizować swoje
    głupiutkie "widzi mi się" wydaje mi się być mało rozsądne z punktu
    ekonomicznego ;)

    Proszę więc was o jakąś podpowiedź jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie.