  • 1. Data: 2017-06-18 00:54:46
    Temat: Zamiennik AMD 5450/6450?
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    Jaki jest odpowiednik modelu 5450/6450 w nowych seriach Radeonów? Chodzi
    mi głównie o minimalne zużycie energii. Miałem 6450 i byłem zadowolony,
    aczkolwiek karta nagle wyzionęła ducha i tyle się nią nacieszyłem. Mam
    5450, aczkolwiek generowany obraz wideo, o ile jest ok i wspomaganie
    sprzętowe działa jak powinno, to jakość jest jednak gorsza niż w 6450.
    Obie karty umywają się do Intela, ale to nie o tym chciałem...

    Karta wykorzystywana jest do DXVA w maszynie wirtualnej, więc ŻADNE NVidia
    nie wchodzą w grę.

    Ktokolwiek cokolwiek?

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie