  • 1. Data: 2018-05-23 22:00:03
    Temat: Zamierzam kupić samochód
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Dobry Wieczór

    Jako, że moje auto ma już ponad 340kkm, przejechałem nim prawie 200kkm,
    zamierzam kupić następne.
    Zastanawiam się nad używanym ale nie bitym.
    Chciałbym kupić w Niemczech, w okolicach Badenia-Wirtembergia w jakimś
    autohausie.
    W Polsce, we wszelkich komisach nie chcę bo nie mam zaufania do naszych
    rodaków parających się sprowadzaniem (chociaż z obecnego, który kupiłem pod
    Poznaniem, jestem w miarę zadowolony).

    Na co zwrócić uwagę, jakieś porady, doświadczenia, ostrzeżenia, etc.

    Pozdrawiam

    jp

    --

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 2. Data: 2018-05-23 22:42:55
    Temat: Re: Zamierzam kupić samochód
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-05-2018 o 22:00, jacek pozniak pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się nad używanym ale nie bitym.
    > Chciałbym kupić w Niemczech, w okolicach Badenia-Wirtembergia w jakimś

    A znasz się na samochodach i ich diagnozie i sprawdzaniu?
    Bo jak nie, to szukaj kogoś kto się zna i z nim jedź na te zakupy.

  • 3. Data: 2018-05-24 00:34:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jacek pozniak pisze tak:

    > Chciałbym kupić w Niemczech, w okolicach Badenia-Wirtembergia w
    > jakimś autohausie.

    Nie lepiej z zaskoczenia, na ulicy, pierwszy lepszy z kartką?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2018-05-24 08:06:13
    Od: p...@g...com

    na mobile masz system rankingowy handlarzy wiec jesli wybierzesz takiego z 5-cioma
    gwiazdkami i min. kilkadziesiat poz. opinii to ograniczysz ryzyko wtopy

  • 5. Data: 2018-05-24 08:17:55
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-05-23 o 22:00, jacek pozniak pisze:

    > Na co zwrócić uwagę, jakieś porady, doświadczenia, ostrzeżenia, etc.

    Szkoda że nie podałeś czego szukasz, jaką kwotę chcesz przeznaczyć na auto.
    Ja się zdecydowałem na zakup w PL auta po flocie (leasing) wtedy możesz
    mieć pełną historię pojazdu, jak nie chcą dać idziesz do następnego.
    Takich placów aut po flocie jest dużo i aut też sporo więc jest w czym
    wybierać. Zaletą w miarę pena historia (o ile dali), auto z polskiego
    salonu, wadą często słabsze wyposażenie ale to już co kto lubi. Niemiec
    też nie sprzeda auta w super stanie z full opcją za grosze, okazje to
    stoją u nas w komisach gdzie składają złom do kupy żeby ładnie wyglądało.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 6. Data: 2018-05-24 08:22:33
    Od: p...@g...com

    --Niemiec też nie sprzeda auta w super stanie z full opcją za grosze, okazje to stoją
    u nas w komisach gdzie składają złom do kupy żeby ładnie wyglądało.

    kiedys tak bylo ale teraz mamy dieselgate i handlarze sa bardziej sklonni do
    negocjacji :-)

    https://www.zdf.de/nachrichten/heute/dieselgate-mach
    t-autohandel-immer-mehr-zu-schaffen-100.html

    autohus i mahag zapchane na maxa, jak ktos chce dobre auto i jest cierpliwy to jest
    dobry moment

  • 7. Data: 2018-05-24 08:30:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-24 o 08:22, p...@g...com pisze:
> [...]
    t-autohandel-immer-mehr-zu-schaffen-100.html

    > autohus i mahag zapchane na maxa, jak ktos chce dobre auto i jest cierpliwy to jest

    Pod warunkiem że chce zapłacić cenę niemieckiej używki a nie
    rozbitka jak wybiera większość naszych rodaków.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-05-24 08:40:23
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-05-24 o 08:30, RadoslawF pisze:

    > Pod warunkiem że chce zapłacić cenę niemieckiej używki a nie
    > rozbitka jak wybiera większość naszych rodaków.

    I to napisałem na koniec, Niemiec nie głupi i wie ile warte jest jego
    auto :)

  • 9. Data: 2018-05-24 08:42:35
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    > Pod warunkiem że chce zapłacić cenę niemieckiej używki a nie
    > rozbitka jak wybiera większość naszych rodaków.
    >

    > Pozdrawiam
    Tak, raczej chcę zapłacić cenę niemieckiej używki a nie samochodu po nie
    wiadomo jakich przejściach (byłem niedawno u mechanika ze swoim autem i
    widziałem co ponasprowadzał i nie sądzę aby to rzetelnie ponaprawiał).

    Jeśli miałbym kupić w Polsce to tylko nowy ale nie jestem aż takim fanem
    motoryzacji i mam inne cele na wydawanie pieniędzy.

    jp

  • 10. Data: 2018-05-24 08:42:55
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    p...@g...com wrote:

    > na mobile masz system rankingowy handlarzy wiec jesli wybierzesz takiego z
    > 5-cioma gwiazdkami i min. kilkadziesiat poz. opinii to ograniczysz ryzyko
    > wtopy
    O, właśnie, dzięki

    jp