  • 1. Data: 2018-12-26 12:23:20
    Temat: Zaobserwowane w Play
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Od czasu likwidacji możliwości doładowywania kart przez facebook, lista
    sposobów na przedłużenie ważności środków bonusowych w ofertach na kartę
    bardzo się skróciła.

    Tymczasem przedwczoraj doładowałem kartę przez stronę Play24 i - o dziwo
    - termin ważności środków bonusowych wydłużył się o 30 dni. Doładowanie
    za 5 zł. Stan bonusu się nie zmienił.

    Nie wiem, czy tak będzie zawsze już, czy tylko świąteczna promocja, ale
    jeszcze miesiąc temu po doładowaniu w taki sposób termin się nie wydłużał.

    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2018-12-26 20:00:53
    Temat: Re: Zaobserwowane w Play
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Grzexs formulated the question :
> [...]
    > jeszcze miesiąc temu po doładowaniu w taki sposób termin się nie wydłużał.

    Nie jest to świąteczna promocja, tak działa od wyłączenia strefy
    doładowań na FB. Jest to patent nieoficjalny. Chodzi o to żeby ładować
    przez apkę play24 na telefonie.

  • 3. Data: 2018-12-27 19:11:59
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Nie jest to świąteczna promocja, tak działa od wyłączenia strefy
    > doładowań na FB. Jest to patent nieoficjalny. Chodzi o to żeby ładować
    > przez apkę play24 na telefonie.

    Oj, chyba jednak nie od wyłączenia doładowań przez FB, tylko nieco
    później. Na 100% już doładowywałem przez play24 (www) i nie przedłużyło.
    dopiero teraz.
    --
    Grzexs