  • 1. Data: 2018-07-25 18:28:52
    Temat: Zapieczone stopy belek dachowych
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    W belkach dachowych Inter Pack zapiekła mi się blokada przesuwu stóp i za
    cholerę nie można ich ruszyć. To jest model, w któym pod klapką zamykaną na
    kluczyk jest imbus, który trzeba zluzować w celu przesunięcia stóp.

    Ktoś wie, jak tam blokada jest skonstruowana i jak można ją skłonić do
    współpracy? Stopy są plastikowe, a belki z amelinium, więc napiedalanie
    młotkiem odpada, a delikatne ostukiwanie nic nie dało.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-07-27 15:12:28
    Temat: Re: Zapieczone stopy belek dachowych
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 25 lipca 2018 18:28:50 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > W belkach dachowych Inter Pack zapiekła mi się blokada przesuwu stóp i za
    > cholerę nie można ich ruszyć. To jest model, w któym pod klapką zamykaną na
    > kluczyk jest imbus, który trzeba zluzować w celu przesunięcia stóp.

    jeżeli to jest coś takiego:

    https://img01-olxpl.akamaized.net/img-olxpl/70924510
    3_1_644x461_belki-poprzeczki-bagaznik-na-relingi-men
    abo-brio-xl-163cm-lublin.jpg

    to mnie takie po prostu zardzewiały jak były na religu. Zdjąłem je kilkoma
    szarpnięciami. Po prostu tak zardzewiały mocowania że mało co zostało 'zdrowego'
    metalu. Były już do kosza.
    --
    jureko