  • 1. Data: 2016-10-21 18:35:50
    Temat: Zapkołajki 2016.
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Witam.
    Nie wiem czy ktoś z zainteresowanych jeszcze tutaj zagląda ?
    Ale napiszę jak co roku od lat ilu ? ;)

    Zapraszam na kolejne ostatnie Zapkołajki które NIE ODBĘDĄ się
    w tym terminie co zawsze tylko tydzień wcześniej.

    Data 03.12.2016
    Rybnik "Piwnica".

    Zapek
    GG300

  • 2. Data: 2016-10-25 14:22:19
    Temat: Re: Zapkołajki 2016.
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

    W dniu 2016-10-21 o 18:35, Zapek pisze:
> [...]
    >
    > Zapraszam na kolejne ostatnie Zapkołajki które NIE ODBĘDĄ się
    > w tym terminie co zawsze tylko tydzień wcześniej.

    Niestety już chyba nikt ze starych tu nie zagląda albo bardzo rzadko
    tylko sikacz
    --
    mmaurycy
    Hyosung GT650

  • 3. Data: 2016-10-28 23:40:43
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 14:22, mmaurycy pisze:

    > Niestety już chyba nikt ze starych tu nie zagląda albo bardzo rzadko
    > tylko sikacz
    E tam. :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 4. Data: 2016-11-04 21:01:08
    Od: Zapek <z...@g...com>

    W dniu piątek, 28 października 2016 23:40:40 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala
    napisał:

    > E tam. :>

    E tu :)

    Pozdr.
    Zapek
    GG300

  • 5. Data: 2016-11-16 12:05:33
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Zapek pisze:

    8<...

    > E tu :)
    ...<8

    E tam. :)

    Pozdr
    Sir Piernik

  • 6. Data: 2016-11-16 16:31:18
    Od: Zapek <z...@g...com>

    W dniu środa, 16 listopada 2016 12:05:40 UTC+1 użytkownik Sir Piernik napisał:
    > Zapek pisze:
    >
    > 8<...

    > ...<8
    >
    > E tam. :)