  • 21. Data: 2013-01-14 21:23:03
    Temat: Re: Zaplatanie liny
    Od: olek <0...@e...com>

    --
    w linach które chcesz połączyć wycinasz po 3 zaplotki i wplatasz z jednej
    liny do drugiej na miejsce starej zaplotki i takie połączenie ma 95%

    --
    posted from
    http://www.polytechforum.com/engineering-pl/zaplatan

  • 22. Data: 2017-08-24 16:18:02
    Od: Adam Dłutkowski <0...@e...com>

    replying to olek, Adam Dłutkowski wrote:
    > O, np http://www.komag.gliwice.pl/index.php?option=com_con
    tent&task=view&id
    2&Itemid1

    Witam
    Masz namiary na zaplatacza lin z uprawnieniami aktualnymi , bo moi są po
    szkoleniu i nie mają certyfikatu jeszcze.

    --
    for full context, visit http://www.polytechforum.com/engineering-pl/zaplatan
    ie-liny-21788-.htm

  • 23. Data: 2018-01-01 16:20:30