  • 1. Data: 2011-03-14 15:44:42
    Temat: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    Zapraszamy na czat internetowy poświęcony inwentaryzacji sieci
    telekomunikacyjnych.

    18 marca ruszy w Polsce pełną parą inwentaryzacja infrastruktury
    telekomunikacyjnej. Prowadzić ją będzie Urząd Komunikacji
    Elektronicznej, a operatorzy będą mieli miesiąc na przesłanie danych o
    swych sieciach regulatorowi rynku. Prezes UKE w ten sposób realizować
    będzie obowiązek wynikający z art. 29 ust. o wspieraniu rozwoju usług
    i sieci telekomunikacyjnych i rozporządzenia Ministra Spraw
    Wewnętrznych i Administracji opublikowanego w dniu 03.03.2011 r.
    Podczas czatu organizowanego przez Krajowe Forum Szerokopasmowe na
    pytania uczestników odpowiadać będą specjaliści z Ministerstwa
    Infrastruktury, UKE i Instytutu Łączności.

    Czat odbędzie się w środę 16 marca, o godz. 10:00, pod adresem
    http://chat.uke.gov.pl. Dyskusja będzie trwała około 1,5 godziny.

  • 2. Data: 2011-03-14 15:48:07
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    Więcej informacji na temat inwentaryzacji i zbierania danych od
    18.03.2011 r.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=6511&layout=3&page=text

  • 3. Data: 2011-03-14 17:29:29
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 14 Mar 2011 08:44:42 -0700 (PDT), Anna Streżyńska Prezes UKE napisał:
    > Zapraszamy na czat internetowy poświęcony inwentaryzacji sieci
    > telekomunikacyjnych.
    [...]

    Dziękujemy za zaproszenie.

    > Czat odbędzie się w środę 16 marca, o godz. 10:00, pod adresem
    > http://chat.uke.gov.pl. Dyskusja będzie trwała około 1,5 godziny.

    Czyli dokładnie wtedy kiedy znaczna część środowiska będzie na PLNOG
    w Warszawie. Nie jestem zwolennikiem teori spiskowych, ale termin
    jest dość "niekompatybilny" ze środowiskiem.

    Pozdrawiam,

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2011-03-14 17:33:37
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 14.03.2011 16:44, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:
> [...]
    > Infrastruktury, UKE i Instytutu Łączności.
    >
    > Czat odbędzie się w środę 16 marca, o godz. 10:00, pod adresem

    Pani Anno, zaproszenie zacne.

    Ale nie lepiej było to wkomponować w
    http://plnog.pl/spotkanie-6-marzec/agenda.

    Właśnie w środę rozpoczyna się jedna z większych imprez gdzie swoich
    przedstawicieli wysyła większość operatorów dużych i małych.
    Z tego powodu, frekwencja może być dość niewielka na czacie.

    PLNOG to niewątpliwa okazja aby porozmawiać w cztery oczy z operatorami.

    Pozdrawiam
    Dariusz Siedlecki

  • 5. Data: 2011-03-14 19:32:07
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-14 16:44, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:
> [...]
    > Infrastruktury, UKE i Instytutu Łączności.
    >
    > Czat odbędzie się w środę 16 marca, o godz. 10:00, pod adresem

    p. Anno - jak juz kilka osob zauwazylo - od rana wiekszosc osob zywo
    zainteresowanych tematem bedzie na PLNOG. Proponuje zatem odrazu
    wyznaczyc kolejny termin czata, a zapis tego ktory sie odbedzie umiescic
    na forumszerokopasmowym.
    Ps. pisalem w sprawie niefortunnego terminu zaraz po ogloszeniu
    informacji na stronie - niestety mail zostal bez odpowiedzi.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 6. Data: 2011-03-14 21:46:35
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    On 14 Mar, 20:32, Andrzej Banach <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Andrzej Banach | NET-KOMP |www.net-komp.net.pl
    > Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno- Ukryj cytowany tekst -

    Panowie
    Naprawde bym chciała tak zrobic, ale termin został uzgodniony z
    osobami, które
    są spoza UKE, jak Instytut Łączności czy Ministerstwo Infrastruktury,
    i ten termin
    w miare wszystkim pasował. Z całą zaś pewnością nie ma z ich strony
    zgody na
    dłuższe niż półtorej godziny przebywanie poza pracą przed odpaleniem
    inwentaryzacji,
    a na PLNogu na pewno by się na półtorej godziny nie skończyło.
    Zróbmy tak, że odbędziemy ten czat, bo on już jest pojutrze,
    zorientujemy się wszyscy,
    jakiego rodzaju jest tematyka i ilu zainteresowanych, Państwo wszyscy
    zobaczycie
    od piątku 18tego marca nasze wezwania wraz z formularzami i postaramy
    się zrobić
    kolejny czat juz obszerniejszy i bardziej adekwatny do potrzeb w
    dacie, kiedy
    nie bedziecie na konferencji.
    Zapis tego pierwszego czatu bedzie na naszej stronie internetowej i na
    stronie
    internetowej forumszerokopasmowe.pl
    Pozdrawiam
    Anna Strezynska

    PS. Gdy piszecie do mnie na adres a...@u...gov.pl wpisujcie w
    temacie
    "do ANNY STREZYNSKIEJ" - odbierając po 400 maili dziennie naprawde
    moge
    nie tylko coś przegapić, ale i zapomnieć na coś odpowiedzieć, albo coś
    mi moze
    wyciąć antyspam. Gdy pozniej na spokojnie przeglądam skrzynki,
    szybciej zareaguje
    na taki temat rzucajacy sie w oczy.
    Co nie znaczy Panie Andrzeju, że w przypadku daty czatu coś by to
    pomogło,
    tu musielismy sie troche dopasować do naszych gosci. Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-03-15 08:29:54
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-14, o godz. 20:32:07
    Andrzej Banach <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ps. pisalem w sprawie niefortunnego terminu zaraz po ogloszeniu
    > informacji na stronie - niestety mail zostal bez odpowiedzi.

    Ćśśś ;-) Zerknij na to i zrozumiesz:

    http://biznes.onet.pl/10-najglupszych-celow-panstwa-
    na-2011-r,18554,4206064,1,news-detal
    5. Spóźniać się tylko trochę
    Urząd Komunikacji Elektronicznej wyznaczył sobie za cel, by
    przeprowadzić terminowo 95 proc. swoich postępowań. Zgodnie z prawem i
    budżetem państwa, pozostałe 5 proc. urzędnicy mogą zatem ciągnąć w
    nieskończoność i nie można zarzucić im żadnej nieprawidłowości.

    Ciut złośliwe bo akurat UKE działa zadziwiająco dobrze w porównaniu z
    innymi instytucjami ale do myślenia daje. ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2011-03-15 10:29:04
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    On 15 Mar, 09:29, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ciut złośliwe bo akurat UKE działa zadziwiająco dobrze w porównaniu z
    > innymi instytucjami ale do myślenia daje. ;-)

    ani to mile ani mądre

  • 9. Data: 2011-03-15 11:42:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-15, o godz. 03:29:04
    Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl> napisał(a):

    > ani to mile ani mądre

    Jak napisałem - szanuję i doceniam Pani pracę.

    Jednocześnie rozumiem że może się to Pani nie podobać ale takie a nie
    inne wskaźniki pojawiły się w uzasadnieniu do budżetu w stosunku do UKE.
    Proszę sobie samemu sprawdzić o ile nie są to wartości które podało
    samo UKE podczas konstruowania budżetu bo to dotyczy pani urzędu:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/budzet_zadaniowy/akty_p
    rawne/uzasadnienie_do_projektu_ustawy_budzetowej_na_
    2011_rok_w_ukladzie_zadaniowym.zip
    Mnie jako podatnikowi tylko kuriozalne wydaje się zakładanie ilości
    nieterminowo prowadzonych spraw przed ich rozpoczęciem. Podobnie jak
    tego ile procent kontroli skończy się ukaraniem przedsiębiorcy. Jak
    dość powszechnie wiadomo z wykonania budżetu urzędy są rozliczane i mogę
    niestety podejrzewać że jeśli statystyki nie będą zadowalające dla
    danego urzędu to podejmie działania by je polepszyć. Niestety nie pracę
    urzędu a właśnie statystyki. :-(

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-03-15 15:20:53
    Od: wm <...@w...pn>

    Czyli gdyby nie ich własna inicjatywa to mogliby zgodnie z prawem i
    budżetem państwa ciągnąć 100% spraw w nieskończoność?
    A z własnej inicjatywy podjęli zobowiązanie, że tak nie będzie?
    Przynajmniej tak wynika z tych 2 zdań w tym artykule.

    Jak dla mnie to jest coś, w końcu dla urzędnika najlepsza strategia to
    robić jak najmniej, nie wykazywać inicjatywy i niczego nie proponować.