  • 1. Data: 2016-04-28 23:34:54
    Temat: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Pozwoliłem sobie założyć w ramach wskrzeszania trupa. Pl.pregierz już
    funkcjonuje, czemu ma nie być peemesu?

    Jak na razie grupa publiczna. Potem ewentualnie wspólnie się zastanowimy.
    https://www.facebook.com/groups/546395675540742/

    --
    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2016-04-29 00:18:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wazne ze tam moderowc mozna? Grupy dyskusyjne w obecnej formie to ostatnie miejsce na
    Ziemi gdzie ludzie sa wolni. Czy tam by sie dluzej niz 10 minut utrzymal wpis " no
    zesz kurwa jego mac jebany chuju"? Oczywiscie ze nie. A tutaj nawet ja go skutecznie
    nie moge zlikwidowac. Bedzie wisial od teraz do konca internetu. Amen.

  • 3. Data: 2016-04-29 00:34:05
    Temat: Re: Zapraszam na fejsbukową pl.misc.samochody
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    nie moge zlikwidowac. Bedzie wisial od teraz do konca internetu. Amen.

    rencami i nogami się podpisujem

  • 4. Data: 2016-04-29 00:34:25
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    > wpis " no zesz kurwa jego mac jebany chuju"? Oczywiscie ze nie.
    > A tutaj nawet ja go skutecznie nie moge zlikwidowac. Bedzie wisial

    Cóż. Powiem Ci tyle, że u mnie też będziesz wolny i obiecuję, że nie będę
    wypierdalał ludzi za wpisy. Myslę, że potwierdzą ci, którzy znają mnie z
    paru lat trollowania na grupach :)

    Pozdro.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 5. Data: 2016-04-29 01:10:15
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    sirapacz napisał:

    > rencami i nogami się podpisujem

    No wiesz co? Poczułem się, jak byś mi wbił kij w dupę :-/

    Koziołek

  • 6. Data: 2016-04-29 01:30:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No wiesz co? Poczułem się, jak byś mi wbił kij w dupę :-/

    nikomu niczego nie wbijam w dupę:) po prostu kogutek ma rację. inna
    sprawa, że nie każdy używa fb. dasz wiarę, że są takie niemodne łajzy
    jak ja które nie używaja i nie będą używać fb?

    dlatego uważam, że jeśli już ta grupa ma zdechnąć (a na razie się nie
    zanosi) to niech zdechnie na usenecie.

  • 7. Data: 2016-04-29 01:46:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bede tam wolny bo nawet jak Ty nie wytniesz to znajdzie sie jakas kurwa co
    doniesie wyzej. Taka amerykanska moralnosc ze wszyscy moralni i religijni a w ichnich
    kablowkach milion pincet platnych kanalow porno.

  • 8. Data: 2016-04-29 01:55:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dasz gwarancje ze Ci palma nie odbije? Jak pisalem przez onanet to co chwila
    wyskakiwal komunikat ze nie moga wyslac bo uzywam brzydkich slow. Takie z nich
    moralne kurwy chociaz w konstytucji stoi ze cenzura jest zabroniona. Co ja poradze ze
    40 lat nie za biurkiem bo bym nie wyrobil a na warsztacie bo to kocham. A na
    warsztacie kurwy i chuje lataja jak skowronki. Na moment przed rozwaleniem sie
    pewnego samolotu na magnetofon nie nagralo sie Boze uratuj tylko , o ile mnie pamiec
    nie myli, o kurwa czy jakos tak.

  • 9. Data: 2016-04-29 02:34:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Na moment przed rozwaleniem sie pewnego samolotu na magnetofon nie nagralo sie
    Boze uratuj tylko , o ile mnie pamiec nie myli, o kurwa czy jakos tak.
    lol:)
    po tym najłatwiej poznać Polaka:) po zakrętach:)

  • 10. Data: 2016-04-29 07:02:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Koziołek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Zenek Kapelinder napisał:

    >Cóż. Powiem Ci tyle, że u mnie też będziesz wolny i obiecuję, że nie będę
    >wypierdalał ludzi za wpisy. Myslę, że potwierdzą ci, którzy znają mnie z
    >paru lat trollowania na grupach :)

    Za NSA tez gwarantujesz?