  • 1. Data: 2017-11-29 22:10:32
    Temat: Zapraszam tu, zapraszam tam...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Wpadłem na sekundkę, tak z okazji rocznicy serii "Przypadków", których
    na dziś jest 27. Jak ktoś nie zna, zapraszam:
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLFJuMxItjNbAZ
    hidDYI00kCJ2og87XZ7o

    Z innych ciekawostek, powoli skanuję "Fotografię" z lat 60-80, których
    mam ze 300 sztuk, siedzą tutaj:
    http://przypadkiadama.com/biblioteka.htm

    Co poza tym? Dużo foto i filmowych prac, bardzo różnych. Zapraszam na
    fejsa, instagrama, wszystko można sobie znaleźć w linku niżej.

    Do usłyszenia znowu za kilka lat, jeśli jeszcze będzie istniało coś
    takiego jak usenet :)

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 2. Data: 2017-12-20 01:27:31
    Temat: Re: Zapraszam tu, zapraszam tam...
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a1f2250$0$639$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > fejsa, instagrama, wszystko można sobie znaleźć w linku niżej.
    >
    > Do usłyszenia znowu za kilka lat, jeśli jeszcze będzie istniało coś

    E, wpadaj czesciej.
    --
    TA

  • 3. Data: 2017-12-29 10:32:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > E, wpadaj czesciej.

    Zdjecia fajne...

    Tylko ze - kiedys przekonywales ze w gory to tylko male i bardzo male
    aparaciki, a jak sie pojawily bezlusterkowe MFT to lansowales je jako
    ideal.
    A teraz jak widze w te same gory dzwigasz pelnoklatkowe lustrzanki.
    A po fascynacji maluchami nie widze juz sladu.
    --
    TA

  • 4. Data: 2017-12-30 01:08:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 10:32, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > A teraz jak widze w te same gory dzwigasz pelnoklatkowe lustrzanki.
    > A po fascynacji maluchami nie widze juz sladu.

    Za robienie filmów o fotografowaniu maluchami nikt mi nie chce płacić.
    Ale jak chodzę sobie prywatnie, to tylko z maluchami, już właściwie
    nawet nie bezlusterkowcami, a kompaktami (XZ1 i X20). Ostatnio wrzucałem
    serię z Pienin, ludzie myślą że to nie wiadomo z czego, a to właśnie z
    X20. (jest na instagramie albo na fejsie, można zobaczyć bez konta, jak
    się ktoś boi fejsa). Obecnie możliwości nawet co lepszych kompaktów
    zupełnie zaspokajają właściwie każdy rodzaj foto oglądany potem na
    monitorach nawet w 4k (czyli zarazem drukowanych w A4). Oczywiście
    oprócz małej głębi ostrości, ale ja jej mam już powyżej uszu. Tak na
    marginesie, nie sztuka zrobić fajne zdjęcie z małą go, a z dużą.

    Szkoda że tak niewiele jest fajnych kompaktów. Olek i Fuji wycofały się
    z tego niestety.

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 5. Data: 2017-12-30 12:00:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a46d8ed$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > serię z Pienin, ludzie myślą że to nie wiadomo z czego, a to właśnie z
    > X20. (jest na instagramie albo na fejsie, można zobaczyć bez konta, jak
    Dalbys linka bo jakos znalezc nie moge...

> [...]
    > oprócz małej głębi ostrości, ale ja jej mam już powyżej uszu. Tak na
    > marginesie, nie sztuka zrobić fajne zdjęcie z małą go, a z dużą.

    W sumie niby racja. Ale jasny obiektyw zawsze mozna przymknac. A
    ciemnego bardziej nie otworzysz. Wiec nie manipuluj :-)

    > Szkoda że tak niewiele jest fajnych kompaktów. Olek i Fuji wycofały się
    > z tego niestety.
    Jest Sony RX100, i Olympus Tough TG5 (troche inna kategoria).
    No i micro 4/3.
    --
    TA

  • 6. Data: 2017-12-30 12:03:27
    Od: T...@s...in.the.world

    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wpad(C)(C)em na sekundkę, tak z okazji rocznicy serii "Przypadków", których
    > na dziś jest 27. Jak ktoś nie zna, zapraszam:
    > https://www.youtube.com/playlist?list=PLFJuMxItjNbAZ
    hidDYI00kCJ2og87XZ7o

    Ciekawy pomysl z tym zastosowaniem filtra neutralnego w miescie. Nie
    pomyslalem o tym wczesniej.
    A co to za genialny mini statyw ktory wytrzymuje duzy korpus FF?
    --
    TA

  • 7. Data: 2017-12-30 17:11:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-12-30 o 12:00, T...@s...in.the.world pisze:
    > Dalbys linka bo jakos znalezc nie moge...

    https://www.facebook.com/smialekadam/media_set?set=a
    .10210219005224297.1073741848.1614826962
    albo
    https://www.instagram.com/przypadkiadama
    (te czarno-białe, ostatnio wrzucane)

    > W sumie niby racja. Ale jasny obiektyw zawsze mozna przymknac. A
    > ciemnego bardziej nie otworzysz. Wiec nie manipuluj :-)

    Ale to w kompaktach łatwiej o jasny zoom akurat: XZ1: 1.8-2.4, X20: 2-2.8

    > Jest Sony RX100, i Olympus Tough TG5 (troche inna kategoria).

    Sony bardzo fajny, Olek kiepsko z optyką.

    > No i micro 4/3.

    Ale to już albo większe albo ciemne.

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 8. Data: 2017-12-30 17:13:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-12-30 o 12:03, T...@s...in.the.world pisze:
    > A co to za genialny mini statyw ktory wytrzymuje duzy korpus FF?

    Genesis Base T1. Maleńkie, a naprawdę pancerne, jakby był zrobiony z
    jakichś części armatury :)

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 9. Data: 2017-12-30 17:48:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a47baaf$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > (te czarno-białe, ostatnio wrzucane)

    > Ale to w kompaktach łatwiej o jasny zoom akurat: XZ1: 1.8-2.4, X20: 2-2.8
    No, ale w kontekscie plytkiej glebi ostrosci to one juz jasne tak nie sa
    przeciez.

    > Sony bardzo fajny, Olek kiepsko z optyką.

    > Ale to już albo większe albo ciemne.
    Ale korpusik znajdzie sie lekki i maly. A co do obiektywow to
    rozpatrujmy jasnosc w kontekscie glebi ostrosci.
    --
    TA

  • 10. Data: 2017-12-30 18:09:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a47bb34$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Genesis Base T1. Maleńkie, a naprawdę pancerne, jakby był zrobiony z
    > jakichś części armatury :)

    A, juz widze. Fajny.
    Ale chyba jednak kupie kolejnego gorillapoda. Obecny - SLR-zoom jest
    calkiem ok dla korpusu z zoomem. Ale szukam oszczednosci wagowych - dla
    ultralekkiego zestawu. Wiec wystarczy lzejszy gorillapod - bardziej
    uniwersalny od tego Genesisa a cena podobna.
    --
    TA