  • 11. Data: 2017-12-31 00:29:33
    Temat: Re: Zapraszam tu, zapraszam tam...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-12-30 o 17:48, T...@s...in.the.world pisze:
    > No, ale w kontekscie plytkiej glebi ostrosci to one juz jasne tak nie sa
    > przeciez.

    O tym pisałem już na początku, to jedyne praktyczne ograniczenie, o ile
    komuś oczywiście przeszkadza.

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 12. Data: 2017-12-31 11:04:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a482167$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > O tym pisałem już na początku, to jedyne praktyczne ograniczenie, o ile
    > komuś oczywiście przeszkadza.

    No, jednak plytka glebia ostrosci to jeden ze srodkow wyrazu.
    Nawet jesli dla kogos nie jest najczesciej stosowany to ciemny
    niewymienny obiektyw oznacza calkowita rezygnacje z takich ujec.
    --
    TA

  • 13. Data: 2018-01-09 14:55:26
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    >Jest Sony RX100, i Olympus Tough TG5 (troche inna kategoria).
    >No i micro 4/3.

    A co jest takiego fajnego w TG-5? Pytam jako uzytkownik TG-2 i TG-3.

  • 14. Data: 2018-01-09 23:57:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Jest Sony RX100, i Olympus Tough TG5 (troche inna kategoria).

    Odpowiadam kol. I.Tichemu, mimo ze go tutaj nie widze:
    http://www.imaging-resource.com/cameras/olympus/tg-3
    /vs/olympus/tg-5/
    http://cameradecision.com/compare/Olympus-Tough-TG-3
    -vs-Olympus-Tough-TG-
    5
    https://fotoblogia.pl/11045,olympus-tg-5-test,all

    Jak dla mnie najwazniejsze to nowa, mniejmegapikselowa matryca i RAW.

    --
    TA