  • 1. Data: 2014-09-05 10:14:40
    Temat: Zapraszamy na obiad
    Od: "news" <n...@o...pl>

    OFERTA PROMOCYJNA RESTAURACJI 365 OBIADÓW

    ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z USŁUG RESTAURACJI,,365 OBIADÓW" , KTÓRA MIEŚCI
    SIĘ PRZY ULICY WĄWOZOWEJ 31 W NASZEJ OFERCIE POSIADAMY WYBÓR DAŃ
    TRADYCYJNEJ KUCHNI POLSKIEJ, DAŃ WEGETARIAŃSKICH ORAZ DAŃ BEZGLUTENOWYCH
    SPECJALNA OFERTA PRZYGOTOWANA DLA PAŃSTWA
    DANIE DNIA W CENIE 9,90ZŁ

    PRZEZ 5 KOLEJNYCH DNI ROBOCZYCH
    (DLA FIRM KTÓRE NIESKORZYSTAŁY Z PROMOCJI)

    5.09.2014
    1.mintaj panierowany (do wyboru dodatki ziemniaki , ryż , kopytka , kasza +
    surówka pekińska z porem , mizeria , pomidor z cebulką , marchewka z
    jabłkiem , surówka z białej kapusty z rzodkiewką i koperkiem, surówka z
    kiszonej kapusty)
    2.Papryka faszerowana w sosie pomidorowym (do wyboru dodatki ziemniaki , ryż
    , kopytka , kasza + surówka pekińska z porem , mizeria , pomidor z cebulką ,
    marchewka z jabłkiem , surówka z białej kapusty z rzodkiewką i koperkiem
    surówka z kiszonej kapusty)
    W cenie zestawu do wyboru zupa rosół pomidorowa lub szczawiowa z jajkiem

    PROMOCJA OBOWIĄZUJE SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE POD WSKAZANYM NIŻEJ NUMEREM
    TELEFONU LUB ADRESEM MAILOWYM

    Naleśniki serem 2 sztuki ze śmietaną i cukrem dodatkowo do wyboru mus
    truskawkowy lub brzoskwinia w cenie 7,7
    Naleśniki ze szpinakiem zapiekane z mozzarellą 2 sztuki 7,7
    Pierogi z mięsem , ruskie , z serem oraz kapustą i grzybami 7sztuk ręcznie
    robionych w cenie 11,70
    Sałatka owocowa w cenie 7zł
    Sałatki grecka , z grilowanym kurczakiem , z tuńczykiem w cenie 12,9zł
    Jajka sadzone ze szczypiorkiem ziemniaki zsiadłe mleko w cenie 11 zł
    Placki ziemniaczane z sosem grzybowym/gulaszowym w cenie 14zł
    Placki ziemniaczane 3 sztuki w cenie 8zł
    Rosół , pomidorowa , zupa dnia 500ml w cenie 5zł
    Barszcz czerwony z krokietem lub uszkami w cenie 500ml 8zł

    Zestawy dnia z zupą w cenie 14zł(Powyżej 10 zestawów obiadowych 12,6zł)
    Drugie danie w cenie 12zł

    Dowóz jest bezpłatny
    Ursynów powyżej 30zł
    Mokotów powyżej 30 zł
    Służewiec powyżej 70zł
    Możliwość dostarczenia kilku małych dań na próbę

    Dla osoby która zorganizowałaby codziennie zamówienie na 15 obiadów
    dowolny obiad gratis

    Pozdrawiam
    Beata Gandzel
    502548367
    506050948 składając zamówienie pod tym numerem telefonu na hasło BEATA lub
    PAULINA

    mail o...@3...pl
    b...@3...pl
    p...@3...pl

  • 2. Data: 2014-09-06 19:03:41
    Temat: Re: Zapraszamy na obiad
    Od: GizelaSheass <baska@_NOSPAM_niepelnosprawnosc.org>

    news napisal

> [...]

    > 502548367
    > 506050948 składając zamówienie pod tym numerem telefonu na hasło BEATA lub

    byłem i jadłem, polecam

  • 3. Data: 2014-09-06 19:50:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    GizelaSheass wrote:

    > byłem i jadłem, polecam

    ta karmili spamem, że aż płeć zmieniłeś?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-09-06 22:44:43
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-06 19:03, GizelaSheass pisze:
    > news napisal

    > byłem i jadłem, polecam

    Nie byłem, nie jadłem. NIE POLECAM!
    365 OBIADÓW złe jedzenie
    365 OBIADÓW nie polecam
    365 OBIADÓW sórófka
    365 OBIADÓW niedosmażone

  • 5. Data: 2014-09-07 13:06:29
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "news" <n...@o...pl> wrote:

    >mail o...@3...pl
    >b...@3...pl
    >p...@3...pl

    A dzie fotki? Beata, Paulina, miguniem.
    (oby tylko apetytu nie odebraly...)
    I dzie jest do wyrwy nedzy ta Wawozowa?

  • 6. Data: 2014-09-07 15:46:28
    Od: MrG <g...@g...com>

    GizelaSheass <baska@_NOSPAM_niepelnosprawnosc.org> wrote:
    > news napisal

    > byłem i jadłem, polecam

    I dlatego musiałeś cytować cały post?

    --
    NC700XD

  • 7. Data: 2014-09-09 08:21:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-06 19:03, GizelaSheass pisze:
    > news napisal

    > byłem i jadłem, polecam

    A żebyś sraczki dostał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj