  • 1. Data: 2009-09-07 14:15:11
    Temat: Zaproszenie - Msza za Zmarlych Kolegow w Iwicznej
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Witam,
    termin blisko, a ja nie wiem kiedy uda mi sie normalnie podpiac pod
    newsserwer, wiec tradycyjnie ostatnio - z googla :(

    Jako jeden z organizatorow chcialbym Was rowniez zaprosic i powiadomic
    oficjalnie, że:

    Parafia pw. Zesłania Ducha Świętego w Starej Iwicznej oraz
    motocykliści z Warszawy i okolic zapraszają serdecznie wszystkich
    motocyklistów na tradycyjną Mszę Świętą w intencji Koleżanek i Kolegów
    motocyklistów, którzy odeszli od nas na zawsze.
    Uroczystość odbędzie się w sobotę 3 października 2009 r. o godz. 12.00
    przy kościele parafii pw. Zesłania Ducha Św. w Starej Iwicznej. W
    miarę możliwości prosimy o przybycie na uroczystość na motocyklach.
    Równocześnie prosimy o zgłaszanie nazwisk zmarłych Koleżanek i Kolegów
    pod nr telefonu (603) 930-074 (Tomek) lub na e-mail:
    z...@y...com (temat - Msza sw.).

    Po Mszy Św. przewidziany jest czas na spotkania oraz pokaz udzielenia
    pierwszej pomocy w miejscu wypadku. Możliwe będzie uzyskanie
    informacji o na temat kursów pierwszej pomocy przedmedycznej.
    Prosimy o poinformowanie i zaproszenie w imieniu organizatorów Rodzin
    zmarłych.

    Po dodatkowe informacje o kontakt pod ww. nr telefonu oraz e-mail.

    Jakby ktos chcial pomoc w organizacji - zapraszam na PW. Kazda para
    rak sie przyda.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    Tomek