  • 1. Data: 2014-03-05 14:44:08
    Temat: Zapytaj
    Od: Trybun <I...@j...com>

    się senatorze samych Polaków o zdanie. Bo jeżeli chodzi o mnie to o ile
    już musiało by być na terenie naszego kraju obce żołdactwo to ja
    wybieram bojców kacapa. Przynajmniej jakaś gwarancja czegoś, natomiast
    jankeskie zobowiązania od zawsze były były tylko po to podejmowane aby
    je później złamać.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Senator-John-
    McCain-po-precedensie-na-Ukrainie-Rosja-moze-wkroczy
    c-do-Polski,wid,16450516,wiadomosc.html?ticaid=11250
    7

  • 2. Data: 2014-03-05 16:43:27
    Temat: Re: Zapytaj
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-03-05 14:44, Trybun wrote:
> [...]
    McCain-po-precedensie-na-Ukrainie-Rosja-moze-wkroczy
    c-do-Polski,wid,16450516,wiadomosc.html?ticaid=11250

    W takim razie wybrałbym coś na Androidzie.

    MSPANC

  • 3. Data: 2014-03-05 17:51:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53172a12$0$2136$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    McCain-po-precedensie-na-Ukrainie-Rosja-moze-wkroczy
    c-do-Polski,wid,16450516,wiadomosc.html?ticaid=11250

    Coś pozajączkowało się wielkim tego świata w dniach ,,ostatnich''? ;)

    Amerykański senator John McCain ostrzegł USA i Europę,
    że nie powinny one pozwolić Rosji na precedensowe
    działania na Ukrainie, ponieważ może ona potem
    wykorzystać to i wtargnąć do Polski.

    Przed Polską są kraje (na razie nawet państwa) nadbałtyckie -- Bałty tak zwane.
    A i Polska nie od razu cała. :) Najpierw wschodnie części (rubieże?) zostaną
    przyłączone do Litwy, Białorusi i Ukrainy, a dopiero później zapadną decyzje
    o podziale reszty obecnej RP na niemieckie landy i resztę należącą do Rosji.

    Takie są scenariusze i prognozy. :)

    Białoruś (jako raczej prawosławna) już jest częścią Imperium, choć akurat
    Topole niekoniecznie muszą tam ,,rosnąć''. ;) Bałty zostaną wsparte przez
    Północ Europy (Wielka Brytania i Szwecja już poparły stanowisko Rosji)
    z uwagi na protestantyzm. Ukraina to problematyczny zakątek świata, ale
    raczej daleko jej do Rzymu, a obecna wojna IMO toczy się przeciwko Rzymowi,
    choć akurat Ankara ponoć ;) popiera Jaceniuka i jemu podobnych...

    Norwegia rozpatrzy papieża Franciszka obok Putina -- jako kandydatów do pokojowego
    Nobla?...

    -=-

    A ja dziś dowiedziałem się, że dr Kajka (neurolog) jest głupia -- i mam
    jej to zakomunikować razem z ,,pozdrowieniami'' od lekarza z Wojewódzkiego
    Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności.

    Wojna (rosyjska? -- niezupełnie rosyjska; świat od dawna jest niespokojny)
    w drodze -- kto wie, czy doczekam kolejnej, regularnej, wizyty, dlatego
    już teraz przekażę owe ,,pozdrowienia''.

    Panią dr Kajkę ów orzecznik **imiennie** uznał za głupią, :)
    zaś innych neurologów podzielających jej stanowisko, uznał
    za głupich ,,hurtowo''. :)

    -=-

    Aby było jasne -- nie ja sprowokowałem taką wypowiedź w sprawie dr Kajki
    i innych neurologów. Ja jedynie zaliczyłem dyskopatię do uszkodzeń
    kręgosłupa, co zakwestionował ów orzecznik, dodając, że:

    () dr Kajka (i jej podobni) mówi głupoty,
    () zginanie pleców nie prowadzi do przesileń kręgosłupa,
    () dyskopatie są zjawiskiem bardzo powszechnym,
    () a ja nie mam uszkodzonego kręgosłupa, :)
    bo dyskopatie nie oznaczają uszkodzeń kręgosłupa...

    Oczywiście i ten orzecznik nie zapoznał się z wynikami badań przeprowadzonych
    rezonansem magnetycznym. Nie był zainteresowany ani oryginałami wyników tych
    badań, ani kopiami, które miałem przy sobie. :) Mógł co najwyżej (ale nie
    w mojej obecności) zapoznać się z kopiami opisów tych badań lub z wynikami
    zdobytymi nielegalnie. :)

    Zapoznał się jedynie z wynikami RTG, które ujawniały jedynie skrzywienie
    kręgosłupa oraz rotacje kręgów. Dyski kręgosłupowe nie są widoczne na
    prześwietleniach RTG. (gdyby były, ludzkość nie budowałaby kosztownych
    urządzeń badających za pomocą rezonansu magnetycznego)

    -=-

    Czy ja wiem, czy mi potrzebna Ojczyzna, której urzędnicy
    (ponoć będący lekarzami) tkwią w średniowieczu i wyzywają
    neurologów (**szanowanych przeze mnie**) od głupców?

    http://sredniowiecze.zdrowo.info.pl/ <-- link przypadkowy

    Przy okazji ,,pozdrowię'' pana premiera Donalda Tuska,
    któremu (wspominam tu o urzędniku wojewódzkim, a więc
    chyba państwowym) chyba :) nie udał się orzecznik...
    Pojmuję, że premier go osobiście nie wybrał, ale (jak
    to mówią) ,,władza idzie z góry''...

    Na razie pan premier RP jedynie gasi bojowe nastroje
    (IMO słusznie) i radzi Polakom, aby nie liczyli zbyt
    mocno na zbrojną interwencję NATO...

    -=-

    Być może wielu Polaków woli wybrać ,,bojców kacapa''...
    Jedni mają świadomość osłabienia USA, inni po prostu
    są prawosławni, jeszcze innym Putin zagwarantuje prawo
    do protestantyzmu czy innych religii, a inni (jak ja)
    zapytają się:

    -- Czy to możliwe, że orzecznik wyzywa neurologów
    od głupców, sam będąc chyba... No... Powiedzmy
    niezbyt postępowym?... ;)

    I jeszcze raz zauważę -- niczym nie sprowokowałem zachowania
    skutkującego nazwaniem neurologów głupcami. Z moich ust ani
    takie słowo wtedy i w tamtym miejscu, ani podobne (znaczeniowo
    czy fonetycznie) nie padło w żadnym kontekście. Nie było też
    żadnej sugestii z mojej strony. Była urwana moja wypowiedź:

    -- Do uszkodzenia mego kręgosłupa doszło...

    po której padły słowa o głupocie neurologów...

    -=-

    Jeszcze jedno. Gdzie zaparkowałem samochód? W strefie płatnego
    parkowania oczywiście. ;) Ochroniarz zauważył, że strefa ta ;)
    na razie jest zamknięta. :) Strefą ową jest galeria handlowa,
    z której garażu (podziemnego parkingu) skorzystałem, :) choć
    zjawiłem się tam przed otwarciem owej galerii. :) Ile liczy
    sobie galeria za garażowanie? -- ja, choć korzystam z jej
    dobrodziejstw od dawna, na razie nie płaciłem ani razu. :)

    A dlaczego piszę o parkowaniu samochodu? Dlatego, że orzecznik
    ów miał wydać werdykt, którego skutkiem miało być przyznanie
    mi (albo nieprzyznanie) prawa do tak zwanej karty parkingowej.

    Galeria wie, że żyje z handlu, który zawdzięcza kupującym, :)
    dlatego gości samochody swoich klientów... Urzędnik najwyraźniej
    nie wie o tym, że karmiony jest podatkami ludzi takich jak ja. :)

    -=-

    Co mi za różnica -- jakie państwo da mi prawo do życia?
    Polska czy Rosja?... Nawet rzymskokatolicka nauka mówi,
    że trzeba zaprzeć się i ojca, i matki, i nawet siebie
    samego (czyli swoich poglądów) i pójść za Chrystusem.
    (za życiem!)

    -=-

    Na razie Północ Europy nie potępia Putina, Rosjanie go pochwalają,
    rozlewu krwi nie widać (w odróżnieniu do niedawnej rewolucji
    kijowskiej) a Rosja pod wieloma względami wyprzedza Polskę...

    Interwencje USA przyniosły żniwa śmierci:

    () wśród wojsk interweniujących,
    () wśród wojsk i bojówek atakowanych
    () a także wśród ludności cywilnej

    a po czasie przyniosły falE ataków terrorystycznych -- a jednak
    Barack Obama otrzymał pokojową nagrodę Nobla...

    Z innej strony Unia Europejska (w której obecnie warunki dyktują
    Niemcy Angeli Merkel) jest postrzegana jako osiągnięcie pozytywne,
    dlaczego zatem unia budowana przez Rosję Putina miałaby być złem?

    -=-

    IMO Putin może zostać skrytykowany za... spóźnienie się
    ze swoją interwencją, skutkujące krwawymi zamieszkami
    w Kijowie...

    Na razie jest brany pod uwagę jako kandydat do pokojowej
    nagrody Nobla -- chyba w związku z Syrią.

    Jeśli zaś ktoś uzna, że wszystko, co moskiewskie, jest złe -- dlaczego
    inne państwa tak chętnie współpracują z tym rzekomym złem? A jeśli nie
    współpracują, o jakich sankcjach mówią?... :):):)

    Mieszkańcy Krymu już zyskują na interwencji -- Kijów znalazł dla nich zaległe
    pieniądze. ;)

    IMO każdy człowiek na całym świecie pragnie tego samego: spokojnego
    życia, jedzenia, zakładania rodzin itd... Nawet kot nie lubi budzenia
    go szarpnięciem za ogon. ;) IMO wielu ludzi wybierze rosyjski spokój,
    zamiast amerykańskiego kryzysu i ciągłej wojny USA -- oczywiście
    zawsze i wszędzie o pokój. ;)

    Niepodległa Ukraina wysyłała swe kontyngenty na amerykańskie wojny
    prowadzone przeciwko wrogom USA. (do Iraq czy Afganistanu) Co dziś
    z tego ma? :) Zaproszenie do NATO, który nawet Polsce (wg DTuska)
    nie potrafi zagwarantować bezpieczeństwa?...

    Rzucić linkami, czy sami znajdziecie wiadomości o ukraińskich
    misjach i dążeniach do NATO oraz o wywiadzie, jakiego premier
    Tusk niedawno udzielił (znanemu chyba całej Polsce) Lisowi?

    -=-

    Nawiązując do tematyki grupy -- pod Androidem można oczywiście
    poczytać to i owo... ;) Pod Windows -- podobnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-05 21:10:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski"
    lf7km4$s08$...@n...news.atman.pl...

    > Białoruś (jako raczej prawosławna) już jest częścią Imperium, choć akurat
    > Topole niekoniecznie muszą tam ,,rosnąć''. ;) Bałty zostaną wsparte przez

    Nie tyle Bałty, co ich aneksja. :) Trochę niezręcznie napisałem?

    > Północ Europy (Wielka Brytania i Szwecja już poparły stanowisko Rosji)

    Już po wysłaniu poprzedniego postu okazało się, że i Niemcy i Austria
    są przeciwne sankcjom. :) Trochę dziwne, bo UE zamraża tak zwane aktywa
    stosownych osób -- najwyraźniej zamrożenie nie ma nic wspólnego z sankcjami?...
    Nic dziwnego -- zamrożenie daje pieniądze Zachodowi a wprowadzenie sankcji
    zubaża Zachód, więc oba posunięcia są dyktowane tymi samymi (; pobudkami. ;)

    IMO te same pobudki mogą (jak otwarcie zapowiada
    Putin I Łagodny) doprowadzić do odbudowy Imperium...

> [...]
    > (ponoć będący lekarzami) tkwią w średniowieczu i wyzywają
    > neurologów (**szanowanych przeze mnie**) od głupców?

    Tu z kolei link do obecnej medycyny. :)

    http://www.klinika.net.pl/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&id=102:krgosup&Itemid=89&limitstart=
    3
    Uniwersytet Jagielloński

    Do uszkodzenia dysku dochodzi zwykle w wyniku
    niewielkiego urazu, którym przeważnie jest nagłe
    zgięcie, podniesienie ciężaru lub długotrwałe siedzenie.

    Ciekawe, czy i ci ludzie są wg białostockiego orzecznika
    głupcami? -- toż twierdzą, że zgięcie (?pleców?) ma wpływ
    na uszkodzenie dysku...

    Aby było jasne -- ja uważam, że białostocki
    (czy podlaski) orzecznik jest w błędzie. :)

    > Nawiązując do tematyki grupy -- pod Androidem można oczywiście
    > poczytać to i owo... ;) Pod Windows -- podobnie. ;)

    Dotyczy to zarówno Ukrainy, jak i kręgosłupa.

    -=-

    Nazwiska orzecznika jeszcze nie poznałem. Jego profesji -- także,
    ale został nazwany lekarzem przez kogoś, kto najwyraźniej go znał.

    Badanie miało miejsce dziś około godziny 9 rano.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-03-06 02:15:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 05 Mar 2014 14:44:08 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    -McCain-po-precedensie-na-Ukrainie-Rosja-moze-wkrocz
    yc-do-Polski,wid,16450516,wiadomosc.html?ticaid=1125

    Za wysoka merytorycznosc tematyki idziesz do KF. Malo ci, kurwa, grup
    na ktorych mozes takie brandzlenie uprawiac?

    A.L.

  • 6. Data: 2014-03-09 04:31:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lf80bu$8l3$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > na uszkodzenie dysku...

    > Aby było jasne -- ja uważam, że białostocki
    > (czy podlaski) orzecznik jest w błędzie. :)

    Ale sięgnijmy także poza naszą Ojczyznę. :) Berlin...

    W sobotę (8.03) lekarze kliniki informowali na konferencji
    prasowej o stanie zdrowia Julii Tymoszenko. Ona sama nie
    była obecna na spotkaniu z mediami.

    Poważne schorzenie kręgosłupa

    Julia Tymoszenko cierpi na dyskopatię. Lekarze kliniki
    Charite, którzy przejęli opiekę medyczną nad ukraińską
    liderką jeszcze w czasie jej pobytu w więziennym szpitalu
    w Charkowie, mówili o pozytywnych prognozach leczenia. Po
    zabiegach w klinice Timoszenko będzie mogła się samodzielnie
    poruszać, powiedział dyrektor berlińskiej kliniki Karl Max Einhäupl.

    Po przybyciu do kliniki Tymoszenko już w piątek została przebadana
    przez lekarzy, którzy stwierdzili, że na razie leczenie operacyjne
    nie jest konieczne. Ostateczną decyzję w tej sprawie lekarze podejmą
    na w najbliższy poniedziałek (10.03).

    http://www.dw.de/julia-timoszenko-na-leczeniu-w-berl
    inie/a-17483504

    Zmowa jak czy co? ;) Tylu ludzi uważa dyskopatię za uszkodzenie
    kręgosłupa -- orzecznik białostocki ma inne zdanie na ten temat...
    Cały świat nie lubi kształconego wysoko białostoczanina? Czy może
    złośliwie dobieram autorytety?...

    Czy mnie oferowano ;) operację chirurgiczną? Tak i nie.
    [wiele wskazuje na to, że operacja u mnie nie będzie
    potrzebna ;) z uwagi na alergię; na razie podwoiłem
    dawkę Allertecu -- i żyję]

    W moim wypadku być może nie da się operować kręgosłupa,
    gdyż być może mam zbyt wiele dysków padniętych. Na pewno
    w szyi i w lędźwiach; na diagnozę reszty -- cierpliwie czekam]

    -=-

    Zamierzam podać nazwisko znaFcy białostockiego, gdy je poznam.

    -=-

    O dyskopatiach można poczytać za pomocą Androida...
    Za pomocą innych systemów operacyjnych -- także. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-03-09 17:32:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-05 16:43, Uncle Pete pisze:

    > W takim razie wybrałbym coś na Androidzie.
    >
    > MSPANC

    Pomyłka, nie na tą grupę miało pójść.

  • 8. Data: 2014-03-09 17:33:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > Nawiązując do tematyki grupy -- pod Androidem można oczywiście
    > poczytać to i owo... ;) Pod Windows -- podobnie. ;)

    To mi się coś "pozajączkowało",;-) sam nie wiem jak ten post znalazł się
    na grupie o telefonach

  • 9. Data: 2014-03-09 17:33:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > ale został nazwany lekarzem przez kogoś, kto najwyraźniej go znał.
    >
    > Badanie miało miejsce dziś około godziny 9 rano.

    Starasz się o grupę inwalidzką? Taka to jest kapitalistyczna mentalność.
    Gdy kapitaliści i ich pieski przejęli władzę w tym kraju, to Balcerowicz
    obawiając się buntu zwalnianych z pracy rozdawał wszystkim chętnym grupy
    inwalidzkie i renty z tytułu niezdolności do pracy, teraz, na dzień
    dzisiejszy to człowiek bez ręki czy nogi nie dostaje z marszu takiej
    renty.

  • 10. Data: 2014-03-09 17:34:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > O dyskopatiach można poczytać za pomocą Androida...
    > Za pomocą innych systemów operacyjnych -- także. ;)

    Co komu da jego nazwisko. I jeżeli myślisz że on jest jakimś niechlubnym
    wyjątkiem wśród dzisiejszych orzeczników, to się mocno mylisz.