  • 1. Data: 2020-02-25 07:26:35
    Temat: Zasikacz magnetowidu
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Nie działa zasilacz VCR Sony SLV SE70EN. Na kolektor tranzystora mocy
    dochodzi napięcie 330 V. Na pin 7 IC 151 jest 8 V. Jakie napięcia powinny
    być na pozostałych pinach IC 151? Po stronie wtórnej trafa zero napięć. Link
    do schematu:

    https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=Z
    GVmYXVsdGRvbWFpbnxib2dkYW5hY2llbnxneDo1NTQ1OGZhOWNkZ
    TJlMWJh

    Ewentualnie co mogło paść?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-02-25 08:50:47
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kamil napisał:

    > Ewentualnie co mogło paść?

    U mnie też kiedyś kot nalał do drukarki.
    Skaranie boskie z tymi zasikaczami!

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-02-25 11:45:26
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał:

    > U mnie też kiedyś kot nalał do drukarki.
    > Skaranie boskie z tymi zasikaczami!

    Nie masz co robić głupku?

    BZPZDR

  • 4. Data: 2020-02-25 12:18:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kamil <nospamtlen.pl> wrote:

    > Nie masz co robić głupku?

    W sumie miałem ci odpowiedzieć, bo wiem, co padło, ale w takiej sytuacji
    mi się odechciało.

  • 5. Data: 2020-02-25 15:40:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 08:51:22 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > U mnie też kiedyś kot nalał do drukarki.
    > Skaranie boskie z tymi zasikaczami!

    U mamy kocur nastrzykał na telewizor - i to na ekran, rezultatem było takie czarne
    kółko. Przy próbie reanimacji odkryliśmy, że przy okazji całkowicie skorodowała
    metalowa ramka matrycy - kurcze, co te kocury mają w składzie, przecież to mocne jak
    krew aliena, biedne te kocice...
    A przy próbie czyszczenia popsuliśmy niestety matrycę do reszty, trzeba było nie
    ruszać.

    Zaś bardzo ciekawy efekt, być może godny opatentowania, był z zasikaczami PCV w
    przedpokoju - jak je zdzieraliśmy, to płytki odchodziły bez problemu - poza tymi
    miejscami, gdzie koty lały w kąty, tam się to razem tak przykleiło, że nie dało rady
    ruszyć.

  • 6. Data: 2020-02-25 16:33:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > U mnie też kiedyś kot nalał do drukarki.
    > Skaranie boskie z tymi zasikaczami!

    To jest drobiazg. Ja mam zasrywacza. Dwie kuwety ma, sprzątane
    codziennie, a i tak od czasu do czasu zrobi obok.
    Macie pomysł, co może być uszkodzone ?

  • 7. Data: 2020-02-25 16:39:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

> [...]
    [...]
    > kurcze, co te kocury mają w składzie, przecież to mocne jak krew
    > aliena, biedne te kocice...

    Mają interes zakończony kolcem. Do zadawania bólu. Bo dopiero ból
    wywołuje owulację. U tego gatunku nie jest to proces periodyczny,
    lecz triggerowany. No i co te kocice w nich widzą...

    > A przy próbie czyszczenia popsuliśmy niestety matrycę do reszty,
    > trzeba było nie ruszać.

    No tak, sami zepsuli, a kotu się dostało!

    Jakiś 3M powinien łyknąć temat.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2020-02-25 16:41:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pyta:

    > To jest drobiazg. Ja mam zasrywacza. Dwie kuwety ma, sprzątane
    > codziennie, a i tak od czasu do czasu zrobi obok.
    > Macie pomysł, co może być uszkodzone ?

    Zależy co się położy obok kuwety.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2020-02-25 16:42:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zależy co się położy obok kuwety.

    No nic właśnie. On sam też tam nie leży. W ogóle jakiś nieudane produkty
    są. Ten czasem zasrywa. Drugi nie zasrywa ale zarzygiwa.
    Kurwicy można dostać. Nie wiem, firmware jakoś da się zmienić ?

  • 10. Data: 2020-02-25 17:47:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-02-25 16:33, sundayman wrote:

    > To jest drobiazg. Ja mam zasrywacza. Dwie kuwety ma, sprzątane
    > codziennie, a i tak od czasu do czasu zrobi obok.
    > Macie pomysł, co może być uszkodzone ?

    Relacje,
    złamana zbyt silnie symetria relacji.

    W.