  • 1. Data: 2015-02-25 18:54:33
    Temat: Zasilacz 5V 1A z wtyczką 5,5/2,5 z minusem w środku - gdzie kupić?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Kopię po sklepach elektronicznych i nie mogę namierzyć.
    Zasilacz wtyczkowy impulsowy 5V 1A z wtyczką 5,5/2,5mm ale z "minusem" w
    środku.
    Wszędzie są tylko z plusem lub z nakładkami uniwersalnymi - takie odpadają.

    Gdzie dostać tak ze 20 na start i aby potem można było dokupywać
    podobnymi partiami?

    Cięcie i lutowanie to ostateczna ostateczność.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-02-25 22:18:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > partiami?
    >
    > Cięcie i lutowanie to ostateczna ostateczność.

    Ja mam 5V 2A. Może być?
    Gwarancja, CE, ROHS, FullHD, 3D, HDMI, HighSpeed.
    Cena 100 zł netto plus przesyłka.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-02-25 23:40:32
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 25-02-2015 o 18:54, Irokez pisze:
> [...]
    > podobnymi partiami?
    >
    > Cięcie i lutowanie to ostateczna ostateczność.

    A np. tutaj szukał? (np. 5V, 2A):

    http://www.tatarek.com.pl/index.php?produkt=T102XX&k
    at=z&podkat=z5

  • 4. Data: 2015-02-25 23:46:43
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 18:54, Irokez pisze:
> [...]
    > podobnymi partiami?
    >
    > Cięcie i lutowanie to ostateczna ostateczność.

    Ja bym się skontaktował z jakimś wytwórcą np. Tatarkiem - co im szkodzi
    wlutować w 20 szt. odwrotnie przewód?

  • 5. Data: 2015-02-26 00:07:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:54ee3b85$0$5880$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam 5V 2A. Może być?
    > Gwarancja, CE, ROHS, FullHD, 3D, HDMI, HighSpeed.
    > Cena 100 zł netto plus przesyłka.

    To był żart. Dziś nastała promocja, sprzedam Ci po kosztach. :)))

  • 6. Data: 2015-03-02 17:00:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 23:46, Andrzej pisze:

    > Ja bym się skontaktował z jakimś wytwórcą np. Tatarkiem - co im
    > szkodzi wlutować w 20 szt. odwrotnie przewód?

    Zapomniałem o Tatarku a kopałem po farnellach itp.

    Dzięki.

    --
    Irokez