  • 1. Data: 2016-11-30 14:28:21
    Temat: Zasilacz ATX
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Mam na stole zasilacz ATX 500W. Do 5V i 12V podłączona żarówka samochodowa
    2x100W. Na linni 12V jest 11,8V, a na 5V jest 4,8V. W komputerze te napięcia
    są jeszcze bardziej zaniżone. Bebechy wyglądają dobrze. Nie ma
    spuchniętych elektrolitów, czy przegrzanych ścieżek. Od czego zależy
    wydajność takiego zasilacza? Na płytce są scalaki UTC 339 i KA 7500B.
    Podejrzewam, że od nich zależy regulacja napięć wyjściowych zasilacza. Które
    ewentualnie elementy w ich otoczeniu nalezy sprawdzić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-11-30 14:56:33
    Temat: Re: Zasilacz ATX
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2016 14:28:21 +0100, Kamil napisał(a):

    > podłączona żarówka samochodowa
    > 2x100W.

    Tak to napisałeś że na dobrą sprawę nic nie wiadomo. Weź się wysil i
    napisz jednoznacznie, bo inaczej ci każę pokazać żarówkę 2x100W :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-11-30 15:15:23
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Tak to napisałeś że na dobrą sprawę nic nie wiadomo. Weź się wysil i
    > napisz jednoznacznie,

    Że Ty jesteś ciężko kumaty to wiem od dawna. Czego nie zrozumiałeś?

    > bo inaczej ci każę pokazać żarówkę 2x100W :)

    Nie widziałeś żarówki samochodowej o dwóch włóknach?

    Pzdr

  • 4. Data: 2016-11-30 15:32:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szczerze i otwarcie sie przyznam ze samochodowych 2x100W nie widzialem. Nie znaczy ze
    nie ma. Dal bys jakiegos linka, chetnie obejrze.

  • 5. Data: 2016-11-30 15:42:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 14:28, Kamil pisze:
> [...]
    >
    > Mam na stole zasilacz ATX 500W. Do 5V i 12V podłączona żarówka samochodowa
    > 2x100W. Na linni 12V jest 11,8V, a na 5V jest 4,8V. W komputerze te

    No i co w tym złego? Mieszczą się w 5%.
    A jakiej klasy masz woltomierz?

  • 6. Data: 2016-11-30 16:16:05
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 15:15, Kamil pisze:

    > Że Ty jesteś ciężko kumaty to wiem od dawna. Czego nie zrozumiałeś?

    > Nie widziałeś żarówki samochodowej o dwóch włóknach?

    Nie podałeś czy na 12 V czy może na 24. 2*100 W to trochę dużo. No i
    trzeba się domyślać, że jedno włókno na 5V a drugie na 12V. Zamiast
    wypowiadać się na temat zdolności intelektualnej innych, podałbyś
    grzecznie brakujące informacje. W końcu to tobie zależy na pomocy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2016-11-30 19:11:44
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-11-30 o 15:15, Kamil pisze:
    > Że Ty jesteś ciężko kumaty to wiem od dawna. Czego nie zrozumiałeś?
    I już się wszyscy rwą, żeby się udzielać w tym wątku :)
    Kuzyn Karola?

  • 8. Data: 2016-12-02 00:21:49
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Szczerze i otwarcie sie przyznam ze samochodowych 2x100W nie widzialem.
    > Nie znaczy ze nie ma. Dal bys jakiegos linka, chetnie obejrze.

    Tadaaam! Mówisz i masz -
    http://allegro.pl/zarowka-samochodowa-12v-130-100-w-
    p43-philips-i5149981160.html

  • 9. Data: 2016-12-02 00:23:09
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Za wcześnie mi się wysłało. Inne żarówki też są, pojedyncze, podwójne, to
    tak na szybko, na hasło "żarówka samochodowa 100w".

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 10. Data: 2016-12-02 00:28:04
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > I już się wszyscy rwą, żeby się udzielać w tym wątku :)
    > Kuzyn Karola?

    Może być Łódź/Pabianice? Bo Lolek, to siedlecki jest, więc parę kilosów
    będzie...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"