  • 1. Data: 2017-03-11 02:33:51
    Temat: ?:Zasilacz do SDI...?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Hejka!
    Rozj^Hwalił mi się, bo się nóżki połamały. Ale ocalał transformator. Chodzi
    o ten oryginalny zasilacz... ile on tam dawał prądowo? Jest na obudowie... a
    mnie gdzieś tę obudowę wcięło, a jak szukam w necie, to trafiam na zasilacze
    Tatarek, albo podobne... Nie, potrzebuję, ile on tam miał na wyjściu
    zadeklarowane napięcia i prądu. Od pierwszej wersji Ericssonowskiego
    HiS-a...
    ...nał enybadi ewrybadi, no, ten tego... mtu yeyote anaweza kujua?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 2. Data: 2017-03-11 10:52:43
    Temat: Re: ?:Zasilacz do SDI...?
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 11.03.2017 o 02:33, HF5BS pisze:
    > Hejka!
    > Rozj^Hwalił mi się, bo się nóżki połamały. Ale ocalał transformator.

    Chyba mam gdzieś w piwnicy taki zestaw z zasilaczem polskiej produkcji.
    Tatarek chyba czy jakoś tak, gabarytowo większy niż oryginał.
    Jak chcesz, to Ci wyślę w ramach zwrotu kosztów przesyłki, nawet razem z
    terminalem.
    --
    Olek

  • 3. Data: 2017-03-11 14:03:16
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tatarek chyba czy jakoś tak, gabarytowo większy niż oryginał.
    > Jak chcesz, to Ci wyślę w ramach zwrotu kosztów przesyłki, nawet razem z

    Spoko, dzięki. Ja szukam tylko wartości zasilacza, ale właśnie oryginalnego,
    nie Tatarka, nie mam nic do polskiej produkcji, potrzebuję jedynie konkretu,
    co Eryk ma na obudowie... Z samym zasilaniem spoko sobie poradzę.
    A co do kosztów, na razie po prostu nie mam kasy, dopiero za parę dni będę
    mieć.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 4. Data: 2017-03-11 20:30:36
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 11.03.2017 o 14:03, HF5BS pisze:

> [...]
    > sobie poradzę.
    > A co do kosztów, na razie po prostu nie mam kasy, dopiero za parę dni

    Zmusiłeś mnie do pójścia do drugiej piwnicy. :)

    Nalepka na oryginalnym zasilaczu Ericssona
    PRI: 220V 50Hz
    SEC: 12Vd.c. 750mA

    --
    Olek

  • 5. Data: 2017-03-12 00:05:19
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Zmusiłeś mnie do pójścia do drugiej piwnicy. :)
    >
    > Nalepka na oryginalnym zasilaczu Ericssona
    > PRI: 220V 50Hz
    > SEC: 12Vd.c. 750mA

    Serdeczne wielkie ci dzięki! Czyli wiem, że nie mogę nawet zakombinować z
    np. wiatraczkiem chłodzącym trafo, etc, jeszcze jakby brakło tak 20%, to
    może bym się odważył, choć to głupie... Potrzebuję 2.5A... Cóż, to inne
    trafo poleci (napięcie pasuje) do zrobienia zasilacza, a ja wreszcie
    porządnie odpalę radio, na zasilaczu, który nie syfi syfem wszelakim, jak to
    przetwornica... Że sporawe będzie, to mi to lotto :) (niestety, nie mogę
    wygrać), aby wreszcie wziąć porządnie mikrofon w rękę i napluć w sito. Mam
    co prawda ZST-1, ale jest to niewygodne, poza tym, zasilać radio z niego,
    to, mimo że jest na granicy wydolności, wytaczanie armaty na komary.
    Przetrącimy jakiegoś browarka, jak się trafi spotkać :)
    A to trafo, to coś do niego znajdę, żeby wykorzystać, może pożarzę lampki?
    :)

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 6. Data: 2017-03-12 08:14:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>