  • 1. Data: 2018-08-05 19:59:59
    Temat: Zasilacz wydaje z siebie dziwne dzwięki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zasilacz a przynajmniej tak mi sie wydaje zaczał przy wykonywaniu
    czynnosci mocno obciązających procesor wydawać z siebie dziwne dzwieki.
    Takie ni to chrobotowanie, ni to ch** wie co :)

    Co moze byc przyczyna czegoś takiego?

    Komp to leciwy Athlon II x2 250 3Ghz (tak sie przedstawia w windowsie)

    Jeżeli dobrze mysle ze to zasilacz i jeżeli on dogorywa powolutku to na
    jaki go zmienic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 2. Data: 2018-08-05 21:46:55
    Temat: Re: Zasilacz wydaje z siebie dziwne dzwięki
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-05 o 19:59, Budzik pisze:
    > Komp to leciwy Athlon II x2 250 3Ghz (tak sie przedstawia w
    > windowsie)

    Oczywiście zadając pytanie, warto się przed grupą "pochwalić", jak
    wygląda w ogólności sytuacja, sprzęt, no i co się wykluczyło różnymi
    metodami.
    Ale to, że to taki czy siaki procesor, raczej na "dziwne dźwięki" wpływu
    mieć nie może :)

    > Jeżeli dobrze mysle ze to zasilacz i (---)

    Musisz to zdiagnozować, nikt nie zrobi tego na podstawie tego całego
    opisu. Rozbierz obudowę, i nasłuchuj, czy hałasuje zasilacz, czy może
    wentylator na CPU, albo ten trzeci kręciołek (jeśli masz takowy).
    przydałby się stetoskop, nie masz jakiegoś zaprzyjaźnionego medyka?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 3. Data: 2018-08-06 16:31:49
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> wrote:

    > przydałby się stetoskop, nie masz jakiegoś zaprzyjaźnionego medyka?

    Raczej mechanika samochodowego.

    https://allegro.pl/stetoskop-diagnostyczny-diagnosty
    czne-warsztatowy-i6640626323.html