  • 21. Data: 2018-01-17 10:34:06
    Temat: Re: Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >A ja tam sobie bardzo chwalę. Jakiś czas temu przeszedłem ze
    >składaków na Dell-e i mam święty spokój. Raz na ruski rok czyszczę
    >styki pamięci (skubane potrafią się drzeć że im "CRC" nie pasuje) i
    >tyle.

    Mi sie przez firme przewinelo troche laptopow Della i tak calkiem
    rozowo niestety nie jest :-(

    >Udało mi się go też upuścić z ręki - jak stałem wyprostowany. W
    >efekcie ramka klapy jest zgięta, ale zawiasy trzymają - lekko
    >przeskakuje jeden jak ruszam, bo klapa zaczepia rogiem o obudowę.
    >Więc jak widzę jakąś Tekrę czy Lenowo z rozwalonym zawiasem... to
    >wiecie... słabo.

    Moze oni wyżsi byli ? :-)

    No fakt, ja swoim nie rzucalem, ale rozwalony zawias ... a co to jest
    ?

    >Widzę też wady, wszystko mają cholernie ciężkie.

    A nie, seria Vostro z plastiku, w miare lekka.
    Ale jak siegnalem po starszy ... szybko wrocilem. Szkoda kregoslupa
    :-)

    >Stacjonarny 7500 to chyba we 2 osoby wypada nosić, a mój notebook
    >spokojnie może być obronnym, jak mnie stado dzików zaatakuje ;) Po
    >półgodzinnym noszeniu w torbie ręce odpadają, zresztą sam zasilacz ma
    >gabaryty cegłówki i podobną jak nie większą wagę, 19.5V 12.3A
    >zobowiązuje. Szczęśliwie bezpieczniki w domu dają radę. ;)

    Zasilacze maja i mniejsze, gorace, ale daja rade. Tak w 90%.
    Tylko mniejszy ma na 4.6A, i co sie dziwic, ze trzeci pin przydatny
    :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-01-17 10:49:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-17 o 10:34, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A nie, seria Vostro z plastiku, w miare lekka.
    > Ale jak siegnalem po starszy ... szybko wrocilem. Szkoda kregoslupa :-)

    Ale u większości chyba producentów są różne serie sprzętu.
    Przykładowo u Della od marketowego chłamu typu Inspiron, przez Vostro,
    Latitude do Precision. Oraz XPS czy Alienware - ale to nieco inna parafia.
    Podobnie u Lenovo: są marketowe plastikowe zabawki, ale jest i seria
    ThinkPad - spuścizna po dawnych IBM choćby serii Rxx albo Wxx (oraz
    bardzo ciekawe odmiany, jak np. W701ds).

    A jeśli pancerne, to przykładowo ToughBook.

    Moim zdaniem ocena, że Lenovo czy Dell to badziewie jest nieuzasadniona,
    gdyż są urządzenia do różnych zastosowań.
    Ale być może ktoś kupuje laptopy w jakimś markecie i nawet nie ma
    pojęcia, że choćby gwarancji może być kilkanaście lub kilkadziesiąt
    opcji do wyboru - łącznie z kilkugodzinną on-site. Nawet sprzedawcy w
    marketach o tym nie wiedzą, zresztą sprzedają już wstępnie
    skonfigurowane "pudełka".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2018-01-17 12:26:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Przykładowo u Della od marketowego chłamu typu Inspiron, przez
    >Vostro, Latitude do Precision. Oraz XPS czy Alienware - ale to nieco

    Dell to powariowal - swego czasu mieli 6 linii notebookow.
    I badz tu madry co wybrac, skoro wszystkie podobne, i wszystkie w
    wielu opcjach :-)

    >Ale być może ktoś kupuje laptopy w jakimś markecie i nawet nie ma
    >pojęcia, że choćby gwarancji może być kilkanaście lub kilkadziesiąt
    >opcji do wyboru - łącznie z kilkugodzinną on-site.

    To mi sie u Della podoba - notebook padnie, przyjezdza serwisant i
    naprawia, a nie "prosze nam wyslac, naprawimy w ciagu 2 tygodni".
    No ale za te przyjemnosc to trzeba zaplacic z gory :-)

    >Nawet sprzedawcy w marketach o tym nie wiedzą, zresztą sprzedają już
    >wstępnie skonfigurowane "pudełka".

    To akurat chyba wszyscy tak sprzedaja.
    Chcesz cos zmienic - zaczynaja sie klopoty :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-01-17 13:24:36
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 17 Jan 2018 10:49:55 +0100, Adam wrote:
    > Ale u większości chyba producentów są różne serie sprzętu. (...)
    > Podobnie u Lenovo: są marketowe plastikowe zabawki, ale jest i seria
    > ThinkPad - spuścizna po dawnych IBM choćby serii Rxx albo Wxx

    Ten problem z kartą sieciową wifi który opisywałem wcześniej to właśnie w
    ThinkPadzie. Ale sprawdzałem na budżetowym B590 i robi to samo. Akurat tą
    brzydką zagrywkę praktykują widać niezależnie od serii.

    Mateusz

  • 25. Data: 2018-01-18 23:06:31
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Moze oni wyżsi byli ? :-)

    Dobre, dobre...
    Ale wiesz, jak człek wyższy, to ma dłuższe ręce,więc w zasadzie się
    kompensuje ;)

    > A nie, seria Vostro z plastiku, w miare lekka.
    > Ale jak siegnalem po starszy ... szybko wrocilem. Szkoda kregoslupa :-)

    Mam też jakiś mały, lekki, jak napisałeś plastikowy, nawet nie wiem jaka
    to seria. Kupiłem aby sprawdzić, czy mały cienki będzie się nadawał do
    programowania i okazało się, że nie. Wszystko na nim za wolno się dzieje
    i to wkurza.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2018-01-19 03:07:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Jan 2018 23:06:31 +0100, Irek.N. napisał(a):
    > Dobre, dobre...
    > Ale wiesz, jak człek wyższy, to ma dłuższe ręce,więc w zasadzie się
    > kompensuje ;)

    No nie, rece dluzsze, ale nie az tak :-)

> [...]
    > to seria. Kupiłem aby sprawdzić, czy mały cienki będzie się nadawał do
    > programowania i okazało się, że nie. Wszystko na nim za wolno się dzieje

    Akurat Vostro to w miare normalne notebooki. Normalnie duzy, gruby,
    parametry OK, tylko znacznie lzejszy niz poprzednia seria :-)

    J.