  • 1. Data: 2018-01-16 19:43:22
    Temat: Zasilacz z trójpinową wtyczką raz jeszcze
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    Witam,

    Problem podobny jak w temacie rzuconym przez Sebastiana, ale dotyczący
    dwunastowoltowych narzędzi Proxxon Micromot. Do czego jest ten trzeci pin?

    Paweł

  • 2. Data: 2018-01-16 23:33:34
    Temat: Re: Zasilacz z trójpinową wtyczką raz jeszcze
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Eletronikiem nie ejestem, ale mam podobna sytuacje przy zasilaczzu do
    lapka Della i jak sie zasilacz zepsul, to powiedzieli mi w serwisiee, ze
    ten bolec byl uszkodzony, a po tym bolcu lapek odczytuje, czy zasilaczz
    jest oryginalny. Zasilacz i lapek byl dobry, a BIOS wyskakiwal mi z
    komunikaltem, ze zasilacz nieoryginalny i sie nie uruchomi i to wszystko
    popdobno bylo przeez ten uszkodzony bolec.

    Mozliwe, ze podobna sytuacja jest u ciebie.

  • 3. Data: 2018-01-17 16:26:30
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Problem podobny jak w temacie rzuconym przez Sebastiana, ale dotyczący
    > dwunastowoltowych narzędzi Proxxon Micromot. Do czego jest ten trzeci pin?

    W bateriach tego typu najprawdopodobniej jest tam termistor, aby
    zapewnić bezpieczne ładowanie.
    EM

  • 4. Data: 2018-01-17 16:37:03
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 17.01.2018 o 16:26, EdiM pisze:

    > W bateriach tego typu najprawdopodobniej jest tam termistor, aby
    > zapewnić bezpieczne ładowanie.

    Nie ma żadnej baterii. To jest zasilanie narzędzia.

    P.P.

  • 5. Data: 2018-01-17 22:49:13
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    >
    > Problem podobny jak w temacie rzuconym przez Sebastiana, ale dotyczący
    > dwunastowoltowych narzędzi Proxxon Micromot. Do czego jest ten trzeci pin?

    Odpowiem sam sobie.
    Rozkręciłem śrubokręt :-) Trzeci pin nie jest nigdzie podłączony.
    Wygląda na to, że jedynym jego sensem jest uniemożliwienie odwrotnego
    podłączenia wtyczki.

    Paweł