  • 1. Data: 2018-05-25 09:54:29
    Temat: Zasilacze AT - da się kupić?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane
    zasilacze komputerowe w standardzie AT.
    Może ktoś wie gdzie?

  • 2. Data: 2018-05-25 11:01:24
    Temat: Re: Zasilacze AT - da się kupić?
    Od: mordazy <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 25 May 2018 09:54:29 +0200
    is the real date, BQB <a...@s...com.invalid> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane
    >zasilacze komputerowe w standardzie AT.
    >Może ktoś wie gdzie?

    Nowe? Półtorej dekady (ostrożnie licząc) po wymarciu standardu? Nie
    wydaje mi się, żeby ktokolwiek jeszcze je produkował. Może trafisz
    jakimś cudem "new old stock", ale po tylu latach strach trochę
    odpalać... W każdym razie jeśli znajdziesz źródło nowych zasilaczy AT,
    koniecznie wrzuć info na grupę.

    Na koniec pytanie obowiązkowe: do czego Ci nowy zasilacz AT?

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 3. Data: 2018-05-25 11:10:39
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 25.05.2018 o 11:01, mordazy pisze:
> [...]
    > koniecznie wrzuć info na grupę.
    >
    > Na koniec pytanie obowiązkowe: do czego Ci nowy zasilacz AT?

    Do starej maszyny, w której jest sterownik podpięty pod ten zasilacz -
    potrzebne stabilne napięcie -12V, nowe zasilacze tego napięcia nie mają,
    a jak mają, to stabilność jego jest bardzo kiepska, poza tym jest
    jeszcze jeden myk, bo sterownik uruchamia zasilacz przez 230V. Jak nie
    znajdę, to będę musiał przerabiać ATX jakiś.

  • 4. Data: 2018-05-25 13:53:38
    Od: mordazy <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 25 May 2018 11:10:39 +0200
> [...]

    >jeszcze jeden myk, bo sterownik uruchamia zasilacz przez 230V. Jak nie
    >znajdę, to będę musiał przerabiać ATX jakiś.

    Starego nie da się naprawić / odrestaurować?
    Autentycznie ciężka sprawa, nawet na zbiórkach elektrośmieci takie
    starocie już się nie pojawiają. Może się okazać, że taniej i
    sensowniej z punktu widzenia serwisowalności będzie dobrać coś
    gotowego i kupić, względnie zlecić zrobienie zasilacza...

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

  • 5. Data: 2018-05-25 14:08:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-25, BQB <a...@s...com.invalid> wrote:
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane
    > zasilacze komputerowe w standardzie AT.
    > Może ktoś wie gdzie?

    Na Alim widzę tego trochę, ale ceny nie zachęcają. Widzę też przejściówki
    z ATX do AT.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-05-25 20:56:36
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Starego nie da się naprawić / odrestaurować?
    > Autentycznie ciężka sprawa, nawet na zbiórkach elektrośmieci takie
    > starocie już się nie pojawiają.
    pojawiają. jest ich dużo, ale ludzie wolą trzymac graty niż się ich
    pozbyć. to pierwsze wymaga mniej wysiłku. ja nie znajdzeisz - daj znać,
    popytam czy ktoś ma starego dobrego at
    ToMasz

  • 7. Data: 2018-05-25 21:15:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 20:56, ToMasz pisze:

    > pojawiają. jest ich dużo, ale ludzie wolą trzymac graty niż się ich
    > pozbyć. to pierwsze wymaga mniej wysiłku. ja nie znajdzeisz - daj znać,
    > popytam czy ktoś ma starego dobrego at
    > ToMasz

    Tak patrze na Allegro... i jest. Jedyne 999 zł. :-)
    Gdyby co to mam AT, właśnie stoi z pralką, zmywarką i inszymi
    elektrośmieciami na wywózkę.
    Też był w maszynie, ale z komputerem 386/486. Działał do końca.

    Robert

  • 8. Data: 2018-05-30 23:13:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane zasilacze
    > komputerowe w standardzie AT.
    > Może ktoś wie gdzie?

    używanych jak zawsze na allegro pełno w kategoriach:
    komputery, zasilacze do komputerów i stare komputery

  • 9. Data: 2018-05-31 01:25:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 23:13, zlotowinfo pisze:

    > używanych jak zawsze na allegro pełno w kategoriach:
    > komputery, zasilacze do komputerów i stare komputery

    Wpisz w wyszukiwarkę Allegro : Nowe zasilacze komputerowe w standardzie AT.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-05-31 09:01:55
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 01:25, Animka pisze:
    > Wpisz w wyszukiwarkę Allegro : Nowe zasilacze komputerowe w standardzie AT.

    Chłopaki by sobie bez Ciebie nie poradzili :)

    --
    t0maszek